Är han en så dålig regissör?Och ettan borde inte ha gjorts av en klåpare som Anderson.
Har inte så stor koll på vilka filmer han gjort, men jag har för mig att han gjorde Resident evil och den gillade jag
Posted 25 August 2007 - 16:05
Är han en så dålig regissör?Och ettan borde inte ha gjorts av en klåpare som Anderson.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 25 August 2007 - 16:11
Nja, Soldier och Mortal Kombat är filmer han gjort som är mindre bra om man säger så.Är han en så dålig regissör?Och ettan borde inte ha gjorts av en klåpare som Anderson.
Har inte så stor koll på vilka filmer han gjort, men jag har för mig att han gjorde Resident evil och den gillade jag![]()
Winter is Coming
Posted 25 August 2007 - 16:39
De här filmerna borde ha utspelat sig i rymden. Och vi borde ha fått veta mer om de två raserna, annat än hur de dödar varandra.
Soldier har jag inte sett men Mortal Kombat var ju bra. (Fast 2:an suger, men den hade han inget att göra med)Nja, Soldier och Mortal Kombat är filmer han gjort som är mindre bra om man säger så.Är han en så dålig regissör?Och ettan borde inte ha gjorts av en klåpare som Anderson.
Har inte så stor koll på vilka filmer han gjort, men jag har för mig att han gjorde Resident evil och den gillade jag![]()
Posted 25 August 2007 - 17:54
Posted 25 August 2007 - 18:56
AVP filmerna för mig är totalt storylösa men för mig kul att se pga dom är snyggt gjorda.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 25 August 2007 - 19:02
...Soldier är inget vidare, vilket förvånar mig, med tanke på att den är skriven av samma screenwriter som skrev Blade Runner (och de två filmerna utspelas i samma universum)...
Posted 25 August 2007 - 19:24
David Peoples, who co-wrote Blade Runner and wrote the 1998 film Soldier, has said that Soldier is intended to be what he calls a "sidequel" to Blade Runner. Soldier takes place in the same fictional universe, and the spinners used in Blade Runner are also used in Soldier. However, Soldier is an informal sequel as it was never formally approved by the Blade Runner partnership, which owns the rights to the Blade Runner universe.
It was written by David Peoples, who co-wrote the script for Blade Runner. By his own admission, he considers Soldier to be a "sidequel"/spiritual successor to Blade Runner.[1] It also obliquely references various elements of stories written by Philip K. Dick (who wrote the novel Do Androids Dream of Electric Sheep?, on which Blade Runner is based), or film adaptations thereof.
//Peak
sixty six."
Posted 25 August 2007 - 21:29
Posted 25 August 2007 - 21:50
AVP filmerna för mig är totalt storylösa men för mig kul att se pga dom är snyggt gjorda.
Beror väl lite vad man förväntar sig av en film som går ut på att två påhittade utomjordiska monster skall slåss..![]()
Posted 25 August 2007 - 23:39
//Peak
sixty six."
Posted 26 August 2007 - 05:01
Posted 26 August 2007 - 15:43
Posted 26 August 2007 - 17:02
Jag blev välldigt arg när jag såg den första AvP filmen pga att det hela utspelade sej i en så pass kall miljö.
Om ni kommer ihåg Predator filmerna så kom predators endast till välldigt varma miljöer eftersom dom uppenbarligen var kännsliga för kyla detta har dom tydligen helt skippat i den första AvP filmen.
Har dock inte sett trailern för den andra AvP filmen och vet inte om jag kommer göra det heller...
Posted 26 August 2007 - 17:11
Jag har för mig att templet hade en speciell varmekälla men det kan vara som jag har fel för mig. Eller så var det helt enkelt en del av testet för de unga krigarna att även kunna jaga i kyla.Om ni kommer ihåg Predator filmerna så kom predators endast till välldigt varma miljöer eftersom dom uppenbarligen var kännsliga för kyla detta har dom tydligen helt skippat i den första AvP filmen.
Posted 27 August 2007 - 13:00
Posted 27 August 2007 - 14:14
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 27 August 2007 - 15:32
Posted 27 August 2007 - 16:13
Edited by Mjolnir, 27 August 2007 - 16:16.
Posted 27 August 2007 - 16:55
Edited by Crusader, 27 August 2007 - 16:57.
Posted 27 August 2007 - 19:50
Posted 27 August 2007 - 21:44
Posted 27 August 2007 - 23:31
Posted 21 September 2007 - 13:15
International Look at Aliens vs Predator: Requiem
Trailer finns att se via denna länk.
Posted 22 September 2007 - 14:09
Posted 22 September 2007 - 18:15
Winter is Coming