1:a April
Posted 01 April 2008 - 11:18
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 01 April 2008 - 11:22
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 01 April 2008 - 16:24
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 April 2008 - 17:01
//Peak
sixty six."
Posted 01 April 2008 - 17:16
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 01 April 2008 - 18:12
Hoppas innerligt att det var ett aprilskämt
Posted 01 April 2008 - 18:44
Posted 01 April 2008 - 18:57
//Peak
sixty six."
Posted 01 April 2008 - 19:03
Finns en till.
UEFA vill stänga MAX under 4 dagar som en turnering pågår på arenan i Borås bara för att McDonalds är huvudsponsor.
Trodde det var ett skämt när jag läste det i morse
Uefa vill stänga hamburgerkedja
BORÅS. Hamburgerkriget har startat. Nu kräver Uefa att svenska familjekedjan Max stänger sin restaurang i Borås under U21 EM. Anledningen: McDonalds är med och sponsrar evenemanget.
...
Edited by Georgia, 01 April 2008 - 19:31.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 April 2008 - 19:27
(Detta var för övrigt första gången jag hörde talas om att uefa skulel hållas i Borås. Märks hur sportintresserad man är..
Posted 01 April 2008 - 20:06
Aprilskämtet som inte var ett aprilskämt var väl ändå fusionen mellan danska och svenska Posten. Det låter ju som ett aprilskämt iaf...
Du är inte den enda som har trott det. Ett ganska avancerat sådant i så fall, med inblandade danska och svenska ministrar..
Är det helt 100 att det är en riktig affär, eller har det kommit någon dementi på Aktuellt än?
Posted 01 April 2008 - 20:12
//Peak
sixty six."
Posted 01 April 2008 - 21:23
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 01 April 2008 - 21:40
MySpace-sidan för Superman: The Man of Steel hade några bulletiner där de påstod att Hayden Christensen skulle spela Stålmannen i både uppföljaren till Superman Returns och i Justice League. I en annan visade de Stålis' nya look i nästa film, som egentligen var en slopad kostymdesign. Senare kom de med detta:
I Guess you have all figured out by now that the new Superman look and Hayden Christensen replacing Brandon stories were only April Fool's Day Jokes!!
Now on with the REAL exciting news!!!
Here is the very first pic to be published from WB from the upcoming "Justice League: Mortal" movie.
And Guess who's in it???
Chrisrian Bale & Brandon Routh are starring as Batman & Superman!!!!!
Isn't that a surprise or what?????????
Stay tuned for more pics and info regarding the rest of the cast!!
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 01 April 2009 - 01:37
//Peak
sixty six."
Posted 01 April 2009 - 07:51
Om man vänder på det där sista namnet får man...Warner Bros Announces New Matrix Sequel: The Matrix Resurrection
Tuesday was the tenth anniversary of The Matrix, and Joel Silver made a surprise appearance tonight at ShoWest to announce that Warner Bros has officially greenlit a fourth Matrix Film. Produced by Silver, based on a treatment from The Wachowski Brothers, and directed by James McTeigue, The Matrix: Resurrection will be written by Alex Kurtzman and Roberto Orci.
Resurrection is expected to explore more religious philosophy and explain the meaning of life. When an evil virus which is injected into the Matrix mainframe by a renegade group of hackers lead by Robert Pattinson, Neo must return from “the dead” to stop the mass corruption and travel back in time to save the world. Keanu Reeves has not yet signed on to the project, but Silver is hopeful that he will return alongside some of the other trilogy cast members, also not signed. Sam Worthington is on board to play the computer virus named Sloof Lirpa.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 01 April 2009 - 07:56
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 01 April 2009 - 09:23
Posted 01 April 2009 - 10:06
Posted 01 April 2009 - 11:56
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 01 April 2009 - 12:11

Tror den är bäst hittils idag!Det tidigare okända Skara-baserade spelföretaget Pilar Interactive planerar att släppa ett helsvenskt musikspel till Wii, Xbox 360 och Playstation 3, kallat Dans Band. (Källa)

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 April 2009 - 12:27
Posted 01 April 2009 - 13:28
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 01 April 2009 - 16:15
http://www.webhallen...vd=3&group=1350Färdigfyllda hårddiskar i samarbete med The Pirate Bay
Under en begränsad period erbjuder Webhallen, tillsammans med The Pirate Bay och Western Digital, en färdig bundling med de populäraste filmerna, spelen och musiken, direkt på disken!
Alla svenska aprilskämt finns samlade här
http://aprilskämt.se/
Posted 01 April 2009 - 16:23