Så den är alltså på gång nuStarship Troopers: Marauder
Plot Outline:
Johnny Rico is now a general, and called back into action to defeat the bugs.
Starship Troopers 3 - Marauder
Posted 17 July 2007 - 18:11
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 17 July 2007 - 19:41
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 18 July 2007 - 09:39
Kul.
Gillade de 2 första (Ettan klart bäst) och älskar TV-serien. Hoppas den här blir bra.
Serien är ju fantastiskt bra men filmerna var ren dynga.
Posted 05 November 2007 - 14:51
TrekWeb.Com - First Photos of Jolene Blalock in Starship Troopers Marauder
10:25, 3 November 2007
Here are the first photos of former Star Trek Enterprise actress Jolene Blalock in the Direct-to-DVD science-fiction sequel Starship Troopers Marauder.
The movie, directed by by original Starship Troopers scribe Ed Neurmeier, feature Blalock as "tough pilot" Captain Lola Beck and also marks the return of original franchise star Casper Van Dien as - the now Colonel - Johnny Rico. It is going to be released on DVD next year.
More info at StarshipTroopers3.net.
Posted 27 February 2008 - 11:46
Posted 27 February 2008 - 17:31
Det känns som att jag kommer njuta väldigt mycket av filmen.
Fast som Aztecface säger så är TV-serien mycket bättre och det är en skamm att den lades ned innan den blev klar och att företaget vägrade producera de 2 sista avsnitten.
Men jag gillar filmerna också, speciellt första. Underbar satir och parodi blandat med cool action och det verkar som att 3:an blir likadan.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 February 2008 - 18:10
Winter is Coming
Posted 27 February 2008 - 18:16
Posted 27 February 2008 - 18:34
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 27 February 2008 - 18:36
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 27 February 2008 - 23:48
Edited by Mjolnir, 27 February 2008 - 23:53.
Posted 28 February 2008 - 01:33
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 28 February 2008 - 14:16
Posted 28 February 2008 - 15:06
Nej, verkligen inte och det kommer inte den tredje att göra heller. Heinleins bok var en moralfilosofisk utläggning i romanform om medborgarplikt och nödvändigheten av krig. Filmen vänder däremot på steken helt och gör en svulstig, kvasifascistisk satir av detta som vore mer bitande om inte handlingen var så otroligt korkad att den platsar i en B-rulle. Den är inspirerad snarare än direkt baserad på boken och jag hade helst sett den med ett annat namn, då det knappast är respektfullt för den framlidne författaren att förvränga förlagans budskap så komplett som Verhoeven gjorde.Jag tycker dock att första och andra filmen inte lever upp till det Robert A. Heinlein skrev.
Posted 28 February 2008 - 16:05
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 28 February 2008 - 20:00
Av samma anledning som jag troligen kommer att gilla denna bättre också... och Jolene Blalock såklartDetta verkar vara mer som ettan, och det gillar jag!
Winter is Coming
Posted 03 March 2008 - 21:06
Winter is Coming
Posted 30 April 2008 - 13:42
Bloody Disgusting - Starship Troopers 3: Marauder Arriving This July
Tuesday, April 29, 2008
Sony Home Entertainment has announced a July 29th release for Edward Neumeier's Starship Troopers 3: Marauder on DVD and Blu-ray. The war against the Bugs continues! A Federation Starship crash-lands on the distant Alien planet OM-1, stranding beloved leader Sky Marshal Anoke and several others, including comely but tough pilot Lola Beck. It's up to Colonel/General Johnny Rico, reluctant hero of the original Bug Invasion on Planet P, to lead a team of Troopers on a daring rescue mission. The releases will include two audio commentaries and two featurettes.
Posted 27 May 2008 - 12:31
Title: Starship Troopers 3: Marauder
Starring: Casper Van Dien
Released: 5th August 2008
SRP: Prices TBC
Further Details:
Sony Pictures Home Entertainment has announced Starship Troopers 3: Marauder which stars Casper Van Dien, Jolene Blalock, and Boris Kodjoe. The film itself will be presented in 1.85:1 anamorphic widescreen, along with an English Dolby Digital 5.1 Surround track. Extras will include a filmmaker commentary, a director and cast commentary, 2 featurettes (Evolution: The Bugs of Starship Troopers 3: Marauder, Enlist: Marauder’s Mobile Infantry), and an extended "It's a Good Day to Die" music video. A Blu-ray release will also be available with identical features. Stay tuned for the official package artwork.
Posted 05 June 2008 - 18:17
"Starship Troopers 3" Trailer
The trailer for the upcoming third installment in the "Starship Troopers" franchise, entitled "Starship Troopers 3: Marauder," has been released. The effects cannot be compared to the original movie, but with an unprecedented $20 million budget for a straight-to-DVD release, this installment is guaranteed to be at least better than the terrible sequel.
In the movie, Casper Van Dien is back to reprise his role as Johnny Rico, who is now a general and is forced to return to the military to fight the big bugs. The new film is written and directed by Edward Neumeier, who will be making his helming debut, but has previously written scripts for "Robocop" and the original "Starship Troopers."
"Starship Troopers: Marauder" will appear in stores on August 5th.
Posted 19 June 2008 - 11:26
Shock Till You Drop - First Stills from Starship Troopers: Marauder
Source: Sony Pictures Home Entertainment on June 18, 2008
Six hi-res photos from the threequel Starship Troopers: Marauder have stormed into our gallery - one of which includes your first look at the titular new weapon in interstellar bug warfare! Edward Neumeier makes his directorial debut with this latest installment starring Casper Van Dien and Jolene Blalock. Neumier also penned the previous two Troopers.
Yes, Marauder is flying direct-to-DVD and Blu-Ray. Sony Pictures Home Entertainment has an ETA of August 5th. For all the new pictures, go here.
Posted 03 July 2008 - 12:24
Starship Troopers 3: Marauder
03/07/2008
Some pictures from the third Starship Troopers scifi movie, which features the return of Casper Van Dien as Johnny Rico, and Star Trek's very own Jolene 'Sub-Commander T'Pol: phasers to stun' Blalock. This movie actually has power armour, just like Heinlein's original book.
There's also a bug-blasting Federation Exam over at http://www.sonypictu...troopers3/game/ to play.
Följ översta länken för att se bilderna.