Hoffs Tatueringstråd
#26
Posted 08 December 2006 - 00:21
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#27
Posted 08 December 2006 - 03:28

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
#28
Posted 08 December 2006 - 06:12
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#29
Posted 08 December 2006 - 07:18
#30
Posted 08 December 2006 - 11:20
Jag är varken kriminell hjärnslö eller bög, och är stolt över min gadd!
Folk som inte vet vad det är tror att det är en tribaltatuering och folk som vet vad det är tycker det är coolt. Vissa tycker det är nördigt, men vafan. Är man stormtrooper så är man!

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
#31
Posted 11 December 2006 - 15:22
Nu ska jag förövrigt strax åka, och är väl smått ervös nu
Det är ju inte varje dag man ska sätta sig i en timme och få något inpräntat för livet på armen
förresten, Darth Wiggy, vad kostade din tatuering?
Folk har sagt till mig att en sånhär borde gå på nåt mellan 700 och 1 500 kr.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#32
Posted 11 December 2006 - 15:31
Vi vill gärna se bild på det färdiga resultatet också så småningom.
#33
Posted 11 December 2006 - 15:34
Nu ska jag åka, wish me luck..
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#34
Posted 11 December 2006 - 15:44

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
#35
Posted 11 December 2006 - 19:28
Mitt gick på 1000 kr.
ska försöka ta kort på't imorrn och lägga upp. fr inte ta av skyddet förräns imorrn så
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#36
Posted 16 December 2006 - 12:58
Nå, bidde det nå'n bild?ska försöka ta kort på't imorrn och lägga upp. fr inte ta av skyddet förräns imorrn så
Eller har du lagt den under Skriv, Rita och Berätta?
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
#37
Posted 16 December 2006 - 13:42
Min är på lagning (OnOff blev ju försenade med reparationen, as usual
Mors och Fars saknar sladd(Morsan skyller på farsan och farsan klagar på att morsan alltid skyller på HONOM:P)
Så givetvis gick man upp till kusinen inann man skulle åka på söndagen. Men nehe, hon visste inte var sladden var till deras kamera, och ingen annan var hemma.
Och polaren tog en bild med sin kameramobil, men han har givetvis ingen sladd, så han skickade till sin syster.. Och gissa vad?
Man borde sätta en liten tracking device på alla sladdar, så man kan hitta dem
Men nu ska det banne mig tas ett kort i nästa vecka. Har inte min kamera kommit tillbaks eller de andra hittat sina sladdar så blir det HOFF SMASH!
edit; haha, kommer in i tråden efter 2 år och det första jag ser är en rejäl felskrivning
Edited by Hofling, 12 November 2008 - 20:46.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#38
Posted 17 December 2006 - 19:03
Sicken tur att den nästan läkt färdigt då
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#39
Posted 17 December 2006 - 19:36
#40
Posted 18 December 2006 - 20:32
Helosan-salva använde jag, men idag skulle jag nog prova teträds-olja, tycker att den är suverän. (Om man står ut med lukten, vill säga)Sicken tur att den nästan läkt färdigt då
Den iriterande skorpan är borta, och fram trädde en vacker symbol.
Edited by Kizmiaz, 18 December 2006 - 20:33.
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
#41
Posted 18 December 2006 - 20:47
Och jag tror inte jag skulel kört med dendär teträdsoljan, om den nu luktar så illa. Jag vill ju inte att alla ska glo och lukta på mig
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#42
Posted 22 December 2006 - 22:42

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
#43
Posted 23 December 2006 - 14:35
Det var de två som de rekommenderade iaf.
hursomhelst, då det visade sig att min laaddare till min kamera och själva usb-sladden verkar ligga i Ronneby kan jag inte ta kort med min kamera
MEN min mor ville ha en ny kamera så jag tog ett kort med hennes
Edited by Hofling, 23 December 2006 - 14:36.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#44
Posted 23 December 2006 - 14:37
Gillar att man tonat ut det gula lite så det inte ser ut som ett avtryck från en serietidning!

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
#45
Posted 23 December 2006 - 14:43
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#46
Posted 23 December 2006 - 14:48
Man brukar få fylla i tatueringar. Det gjorde jag, och det ingick i priset.
Edited by Darth Wiggy, 23 December 2006 - 14:52.

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
#47
Posted 23 December 2006 - 14:50
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
#48
Posted 23 December 2006 - 17:09
#49
Posted 24 December 2006 - 20:01
Jon var namnet:
#50
Posted 24 December 2006 - 20:36



