Om ni bara fick titta på en Tv-Serie i år
Posted 12 January 2007 - 20:04
Dexter är en serie jag är obekant med. Berätta gärna lite mer, Illyra.
Posted 12 January 2007 - 20:40
Finns en tråd i spoilerdelen av forumet om DexterDexter är en serie jag är obekant med.
Edited by Georgia, 12 January 2007 - 20:41.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 12 January 2007 - 22:00
each pray'r accepted and each wish resign'd
Posted 12 January 2007 - 23:11
Och tänkt, för inte så många veckor sedan var du i princip obekant med den.The Office.
Dexter handlar som en seriemördare, men han mördar bara andra mördare. Årets bästa nya serie 2006!
Posted 13 January 2007 - 02:27
Dexter låter intressant, må jag säga! Tack, Illyria!
Edited by Tash, 13 January 2007 - 02:28.
Posted 18 January 2007 - 14:28
Hade det gällt vilken serie som helst hade jag nog valt Buffy eller Firefly, fast de är ju slut nu.
Av de serier som går just nu och som har det mesta: NCIS, House, Ugly Betty, Medium. Fast Doctor Who är en ny favvis eftersom jag sett 8 avsnitt och är helkär.
En serie. Hilfe!
Ugly Betty blir det. Jag måste få ihop Betty och Henry annars krossas mina romantiska drömmar!
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
Jack O'Neill: "Does it say 'colonel' anywhere on my uniform?!"
*