Jump to content

Photo

Robin Hood (2010)

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#26 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 25 October 2007 - 20:42

Öh. Nej.

Sommar och vinter är två helt olika saker som kräver helt olika förutsättningar. Det ena är bättre vid ena tillfället, det andra under det andra. Simpel as that.

Du får tycka det är en dålig idé, visst. Jag tycker inte det. Punkt. Finns inte särskilt mycket mer att diskutera där.

(Att nu bara prata premiss är överhuvudtaget alldeles för tidigt att göra en bedömning för övrigt. Efter dne kommit kan vi nog se hur det dramturgiskt i sina moment däremot skiljer sig - och då framkommer om din liknelse är rätt eller min.)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#27 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 26 October 2007 - 06:36

jag vill över huvud taget se mer av Robin Hood och har inget emot en sån här film, men det skulle vara riktigt coolt med en ny "klassisk" variant av Robin av Locksley också. Mer Robin Hood åt folket helt enkelt!! Nog med pirater nu. :thumbsup:
*Hockey och superhjältar*

#28 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 26 October 2007 - 22:28

Förresten, hur kommer det sig att de aldrig gjort något om Robert of Locksley när han var ute på korstågen med kung Richard? Eller om kung Richard när han återvänder från Jerusalem när han får reda på vad hans bror John hållit på med medan han var borta? Finns så mycket om Robin Hood man kunnat utforska, utan att man gjort det.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.

"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#29 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 26 October 2007 - 23:20

Njo, både Robin Hood: Prince of Thieves och "Robin Hood" (2007) börjar med att Robert of Locksley kommer hem från korstågen. Prince of Thieves börjar med korstågen och "Robin Hood" (2007) har vissa återblickar av korstågen men visst. Lite underligt att de inte har har gjort något om Robin bara i korstågen eller en med fokus på Kung Richard (Ironiskt nog så är Ivanhoe den tolkning som är mäst trogen verkligheten om Richards återkomst), Prins Johns överenskommelse med Fransmännen att hålla Richard fången och Konungens återkomst.
Ärligt talat så hade det varit kul med en film om Prins Johns liv, hur han försöker ta kronan, hur Richard återvänder och förlåter sin bror, hur Prins John blir Kung John, hans krig mot sin brorson Arthur, kriget mot franska Kung Philip II och hur han sedan besegras av den Franska kungen och dör.

Hade också varit intresant med en Robin Hood film som utspelar sig under en annan tidperiod för den riktiga Robin Hood var inte på Kung Richards tid.

En annan intresant grej hade varit att se vad som händer sedan. EFTER konungens återkomst och benådningen. Och vad som händer 5 år efter när Kung Richard dör och John blir Kung. Jag menar Robin Hood, i de flesta historier, sabbade alla Prins Johns planer, hjälpte Kung Richard att återvända och orsakade Prins Johns fall från makt. John kan ju inte ha varit för glad för Robin och jag kan inte tänka mig annat än att han skulle försöka hämnas det första han gör när han blir Kung. :P
Varför inte en uppföljare på Robin Hood: Prince of Thieves där John blir kung och Robin tvingas bli laglös igen? :D Fast nu var ju inte John med i Robin Hood: Prince of Thieves och där var det Sheriffen som ville bli kung, då det funkar inte riktiogt. :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#30 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 27 October 2007 - 14:26

Eller nåt om Lady Marian, kanske? Vem vet vad hon höll på med innan Robin återvände från korstågen? Hon kanske också motverkade Prins John och Sheriffen på sitt eget sätt? Det skulle vara nåt i stil med när Lois Lane hade sin egen serietidning, "Lois Lane, Superman's Girlfriend".
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."

Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#31 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 18 June 2008 - 18:03

Sienna Miller Heads for Nottingham - ComingSoon.net

Sienna Miller (upcoming G.I. Joe) has confirmed to BBC News that she will play Maid Marian in director Ridley Scott's Nottingham, which Universal Pictures is targeting for a November 6, 2009 release.

The 26-year-old is set to appear opposite Russell Crowe, who is playing the Sheriff of Nottingham in the film, written by Brian Helgeland.

She said: "It's happening. I just found out. It's the most exciting news in the world. It's ridiculous. But there's this looming actor's strike, so it's not 100% sure that it's going to be made, but it's looking pretty certain."

In Nottingham, a love triangle forms between the legendary do-gooder Robin Hood, his Maid Marian and the archer's arch nemesis, the Sheriff of Nottingham. The Sheriff is expected to be a more noble lawman who will face off with a more shadier Robin Hood in the Sherwood Forest.

Kanske dags och få lite energi och ändra rubriken nu? :P

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#32 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 19 June 2008 - 11:19

En tråd jag har missat helt. I'm all in för projektet och tycker det ska bli intressant och kul att se vad Ridley Scott kan hitta på för film. :)

#33 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 June 2008 - 20:50

Christian Bale Is Robin Hood? (June 20th 2008)

Here's a very interesting casting rumor. The Daily Mail reports that Ridley Scott is keen to cast Christian Bale as Robin Hood in his upcoming reinvention of the legend "Nottingham".

The new version pains the Sheriff of Nottingham (Russell Crowe) as a more noble character forced to work for a tyrant, whilst Hood himself will be portrayed as a much darker and dangerous personality than previous incarnations.

Sienna Miller was cast earlier this week to play Maid Marion who becomes the center of a love triangle with Hood & the Sheriff.

Vanessa Redgrave, William Hurt and young "Atonement" actress Saoirse Ronan will also apparently appear in the project which begins costume fittings next week.

IGN: Batman in Nottingham?

June 20, 2008 - Is Batman relocating from Gotham to Sherwood Forest? If rumors are true, then Dark Knight star Christian Bale could be playing Robin Hood in filmmaker Ridley Scott's upcoming Nottingham, a revisionist take on the medieval legend.

The Daily Mail says that Scott is keen to cast Bale in the film, but adds that he hasn't officially signed on as yet.

In the film, Robin Hood is the chief suspect in a series of murders being investigated by the Sheriff of Nottingham.

Russell Crowe is set to star as the Sheriff, who has reportedly been retooled into something of a good guy in Brian Helgeland's script. Sienna Miller recently signed on to play Maid Marian.

The Mail adds that veteran actors Vanessa Redgrave and William Hurt are in talks to join the project as well. Saoirse Ronan (Atonement, City of Ember) will also star, the paper says.

Casting is expected to be firmed up by next week, when costume fittings are reportedly scheduled to begin.

Edited by Georgia, 20 June 2008 - 22:08.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#34 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 23 June 2008 - 11:50

IGN: No Robin For Batman?
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#35 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 28 July 2008 - 10:54

Empire: Movie News - Ridley Scott's Nottingham Postponed
Robin Hood movie stalled indefinitely
Source: The Hollywood Reporter

Ridley Scott's Nottingham, a revisionist take on the Robin Hood legend with the Sheriff of Nottingham as a good guy, was all set to go merrily riding through the glen next month. But Universal has now put the movie on hold, with no concrete indication of when it will go before cameras, but a strong suggestion that it won't be until next year.

Three reasons have been given for the delay. Firstly, the script, which was originally written by Ethan Reiff and Cyrus Voris and then polished by Brian Helgeland, is not yet up to the standard that the studio would like. Secondly, the possibility of a strike by the Screen Actors' Guild could mean that filming would have to stop before it was finished. Thirdly, there are concerns that if the production doesn't hold off until next spring then the forest locations will not have the required verdant lushness. Apparently no matter how much you pay them you can't force a tree to be green when it doesn't want to.

So, given that Nottingham was set for release next November, if it had started filming now, it's now very unlikely that we'll see it much before the end of 2010. It's not clear whether the delay will mean any change in cast, which currently includes Russell Crowe as Nottingham and Sienna Miller as Maid Marian.

What does this mean for Ridley Scott? Will he now push one of his other productions up in his schedule? He's planning an adaptation of Cormac McCarthy's Blood Meridian, so might that be fast-tracked? Or could he roll the dice on the strange Monopoly movie he's been discussing?
Olly Richards

#36 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 September 2008 - 09:17

MTV Movies Blog » BREAKING: Russell Crowe Will Play Robin Hood AND The Sheriff In Ridley Scott’s ‘Nottingham’

How do you find an actor of Russell Crowe’s caliber to play against him? Well, Ridley Scott seems to have found the answer: let the Oscar winner play both roles! That’s right, in one of the odder casting ideas in at least a few days (it just so happens this news comes in the same week Johnny Depp signed on to play Tonto), Crowe is going to play both the sheriff of Nottingham and Robin Hood himself in Ridley Scott’s upcoming flick, “Nottingham.” The news comes straight from the helmer himself, with Scott revealing “He’s playing both!” exclusively to MTV News during an interview for his new film “Body of Lies,” which co-stars Crowe. While Scott held additional details close to his chest — saying they would take too long to describe — he did exclaim that Crowe’s dual roles would be “a good old clever adjustment of characters. One becomes the other. It changes.”

It’s certainly not news that Crowe is playing the sheriff in this revisionist take on the Robin Hood legend (i.e. maybe that dastardly sheriff wasn’t the evil guy we all thought he was). He signed on a long while back for the title role. But the casting of the Robin Hood character was rumored to involve names like Christian Bale, not Crowe again.

Clearly Scott sees these two characters as two sides of the same coin, but will audiences find his method plausible? I mean, is Russell going to simply have a goatee as the sheriff and a pointy green hat as Robin to differentiate for the audience? It’s certainly a daring move for Crowe and Scott who will be collaborating for the fifth time on the project.

How does this strange casting gambit strike you? It took both Kevin Costner and Alan Rickman to play this pair way back when. Does Crowe have the chops to do it all by himself?

(Storyn har plockats upp av ComingSoon.net och /Film).

Vet inte om jag hört den versionen tidgare - inte på film iaf. I Xena hade man ett liknande upplägg i avsnittet "Death Mask" i säsong 1, där en kung samtidigt var den krigsherre som plågade landet (ingen av dem var en Goodguy f.ö.). Det kan bli bra, men det visar sig - jag har lite delade åsikter om Crowes förmåga. Vissa gånger kan jag tycka att han är hopplöst överskattad och undra om han inte skulle ha slutat efter Gladiator. :P

fqq5BYam.jpg

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#37 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 28 September 2008 - 09:33

Jag ogillar Crowe som skådespelare så att han ska spela båda rollerna är inte direkt en nyhet som jag jublar över...

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#38 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 29 September 2008 - 11:28

Spännande. Känns som att det kan bli precis hur som helst. Crowe är något ojämn som skådespelare men det är bara att hoppas att han är rätt val för denna roll och film samt att det här upplägget blir bra.

#39 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 01 December 2008 - 18:37

moviesblog.mtv.com - Brian Grazer Reveals Nottingham Plot Points, Sets Record Straight On Russell Crowe Confusion

Monday, December 1, 2008

Maybe every generation gets the Robin Hood film they deserve. Apparently I deserved Kevin Costner and Christian Bale hugging as a Bryan Adams song played over the end credits (to be fair, I kind of love that film). And apparently this generation is going to get a Russell Crowe-led re-imagining directed by Ridley Scott (because apparently they can’t be apart for more than a couple months).

We’ve all been gossiping about “Nottingham” for months on end and lately a lot of the chatter has concerned just who Crowe is playing. Scott told us recently that Crowe is playing both Robin Hood and Nottingham which left a few people scratching their heads. It wasn’t so confusing in retrospect given what has been reported about the script elsewhere.

But now Brian Grazer has further clarified to MTV News how this dual role thing is going to work AND he even dropped a bit of a bomb about how the beginning of the film plays out. So spoiler-scared folk please go no further.

Asked about the confusion over who Russell is in fact playing, Grazer said “The two role confusion is that what Robin Hood does is he sees Nottingham in battle very early in the movie and Nottingham dies. And Robin Hood takes over the identity of Nottingham. Thats how it plays out.” Grazer went on to call the film “an origin story” for the characters.

Wowzers, right? This one just gets curioser and curioser. Grazer told us that the script is getting a final rewrite by Brian Helgeland and that he expects “that we’ll make ‘Nottingham’ in March of next year.

#40 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 January 2009 - 13:19

Sienna Miller sparkadfrån storfilm | Film | Nöjesbladet | Aftonbladet
Fick kicken av Ridley Scott

Hon skulle spelat mot Russell Crowe.

Istället fick hon sparken från filmen.

Och anledningarna ska vara många.

Sienna Miller har otippat fått sparken från vad som skulle ha blivit hennes stora chans i Hollywood. Planen och tanken var att Miller skulle spela Marion i en nyversion av ”Robin Hood” – med Russell Crowe i rollen som den bågskjutande skogsmannen Hood.

I stället har hon nu kopplats bort från projektet helt, bara månader innan inspelningsstart, skriver Daily Mirror. Anledningarna till beslutat ska vara många – och åsikterna går isär.

Enligt källor ska regissören Ridley Scott ha upprörts över hennes vilda festande och slängt ut henne från projektet. Andra menar att det var Russell Crowe som inte ville spela in kärleksscener med henne för att hon var för smal. Medan ytterligare en källa säger till tidningen att en omskrivning av manus – där karaktärerna gjorts mycket äldre än i ursprungsmanus – gjorde att hon plötsligt var för ung för att spela den tilltänkta rollen.

– Jag kunde inte ha fått en bättre roll. Det kommer att hända, och det är världens godaste nyheter, sade Miller när hon först tilldelades rollen.

Enligt brittiska Sunday Mirror bekräftar Millers representanter att hon fått sparken från filmen, men ger inga kommentarer.

#41 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 09 February 2009 - 10:15

Rykten har nu börjat cirkulera att Cate Blanchett tar över rollen som Marion. (telegraph.co.uk, /film.com & firstshowing.net)

fqq5BYam.jpg

#42 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 17 February 2009 - 22:29

Tydligen så har man bestämt sig för att byta namn igen på filmen...

That statement is notable, not only in that those first two projects are moving forward, but that “Nottingham” has now officially been renamed to reflect its lead character. “Oh yes, I think we are just going to call it ‘Robin Hood’,” Scott revealed. “We start in almost 2 months.” (Källa)

fqq5BYam.jpg

#43 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts

Posted 17 February 2009 - 22:42

:(

#44 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts

Posted 17 February 2009 - 22:50

Wow, en film om Robin Hood som heter "Robin Hood"? Det var ju verkligen originellt... <_<

By the way, I was being sarcastic!

#45 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 17 February 2009 - 23:07

Jag gillar inte att en film, där Robin Hood ska framstå som skurk och Sheriffen som god, ska heta Robin Hood. Speciellt inte när det påpekats att Sheriffen ska vara huvudkaraktären.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts

#46 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,175 posts

Posted 17 February 2009 - 23:12

Nej, där håller jag faktiskt med. Jag föredrog när den skulle heta Nottingham.

#47 Mjolnir

Mjolnir

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,000 posts

Posted 17 February 2009 - 23:19

Dom ändrar det av samma anledning som de klistrade på "X-Men: Origins" till Wolverine eller "Artificial Intelligence" till A.I. För att mindre belästa individer inte ska ta miste på vad filmen handlar om. Finns nog rätt många som inte skulle ha gjort kopplingen Nottingham -> Robin Hood annars, i synnerhet i USA.

#48 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 25 March 2009 - 12:02

/Film

Universal has announced the full cast listing for Ridley Scott’s Yet-To-Be-Titled Robin Hood movie, which has begun production in the United Kingdom. Joining Russell Crowe and Cate Blanchett will be:

Vanessa Redgrave (Julia, Atonement) as John and Richard’s mother, Queen Eleanor of Aquitaine
Mark Strong (Body of Lies, Stardust) as King John’s vicious henchman, Sir Godfrey
Oscar Isaac (Che, Body of Lies) as King John
Léa Seydoux (13 French Street, Inglourious Basterds) as the woman who will become queen, French Princess Isabella

Robin’s band of men:

Scott Grimes (ER, American Dad) as Welshman Will Scarlet
Kevin Durand (X-Men Origins: Wolverine, 3:10 to Yuma) as Robin’s right-hand, Scotsman Little John
Alan Doyle as their troubadour, Irishman Allan Adayle

#49 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts

Posted 05 December 2009 - 02:15

Hänger någon med vad filmen handlar om nu? Efter alla omskrivningar så vet jag inte vilken de filmar.
Först skulle Sheriffen vara god och Robin vara onda. Sedan skulle Robin bara vara en vanlig tjuv varken god eller ond. Sedan skulle Robin och Sheriffen vara goda och Sheriffen skulle ha svårt att välja mellan sin lojalitet till Prince John och Robins kamp för folket. Sedan skulle Robin VARA Sheriffen (Robin ser sin vän Sheriffen dö och tar hann identitet men återvänder sedan till skogen) men sedan har jag inte hört mer än att Scott har tröttnat på idén med att de är samma karaktär och vill göra en mer traditionell tolkning som den bästa Robin Hood film som har gjorts.
Någon som hört något mer konkret? Jag är bara glad att de har släppt hela onda Robin Hood temat och satsat på den klassiska hjältebilden istället.

Föresten, namnbytet från Nottingham till Robin Hood har Scott förklarat att han gjorde när han bytte fokus på filmen från Sheriffen till Robin Hood. Innan skulle filmen till största del utspela sig i Nottingham och handla om Sheriffen.
Russell Crowe har sagt att han har läst alla böcker och historier som finns om Robin Hood och tänker göra den bästa Robin Hood någonsin. Fast personligen tycker jag att Russell Crowe är en aning förgammal för rollen. Såvidar den inte ska handla om Robins äldre dagar. :P

Iallafall, nu när de spenderat större delen av året att filma så tycker jag att de borde ha något att visa snart. :) Premiären är ju 14 Maj.
Den här bilden börjar bli gammal:

Posted Image
-Sora, Kingdom Hearts

#50 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 05 December 2009 - 11:24

Jag har också tappat kollen på den här filmen - men jag tror de fortfarande kör på "Sheriffen och Robin Hood är samma person"-spåret fortfarande. Men helt säker är jag inte, trailern får utvisa.

fqq5BYam.jpg