alla hjärtans dag
Posted 14 February 2007 - 19:15
Posted 14 February 2007 - 19:35
Rosor till er alla
Om jag var en loppa, tänk va jag skulle hoppa!
Min deviantart
Posted 14 February 2007 - 20:06
Varför vet jag inte riktigt.
Winter is Coming
Posted 14 February 2007 - 22:33
Posted 14 February 2007 - 23:28
Edited by SwedishSuperhero, 14 February 2007 - 23:34.
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 14 February 2007 - 23:41
Sorry, kunde inte låta bli. Jag fick bara Sultan-vibbar.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 14 February 2007 - 23:43
Vet inte varför du spoilertaggade det sista, men det är supercool och du är bara att gratulera.
Posted 15 February 2007 - 12:26
Med risk för att låta töntig, vill jag tala om vad jag tycker om Alla Hjärtans Dag. Alla Hjärtans Dag är en dag tillägnad kärleken. Inte bara romantisk kärlek, utan även vänskap, omtanke och hjälpsamhet. Jag tycker den här dagen ska tas till fasta för att uttrycka alla dessa till dem man bryr sig om, vare sig det är vänner, familj eller någon man är ihop med. Jag har spenderat en stor del av kvällen till att sprida Valentine´s Day-känsla hos de på min Friends-lista på MySpace och jag har fått detsamma utav dem, bland annat Ellen Muth. Japp, George Lass i Dead Like Me. Jag var först medlem på forumet på en sida tillägnad henne, och så bjöd hon in oss till att gå med i MySpace och bli addade av henne. Jag har både chattat med henne och skrivit till henne och fått svar. Hon är störtskön.
Ja, men precis så!
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
Jack O'Neill: "Does it say 'colonel' anywhere on my uniform?!"
*
Posted 15 February 2007 - 12:31
Posted 26 February 2007 - 22:12

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 February 2007 - 22:20
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.