Spider-Man 2
Posted 04 July 2004 - 20:58
+ Att jag önskar att de kunde ha låtit på att ha med så mycket tonårsromans stuff...

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 04 July 2004 - 22:10
Som i Smallville?Att jag önskar att de kunde ha låtit på att ha med så mycket tonårsromans stuff...
tycker det låter bra - gillar ju sånt också. Och det är ju lite grann av vad Spider-Man faktiskt hanlar om (IMHO).
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 04 July 2004 - 22:49
Varning för Spoliers
+ Alfred Molina, effekterna.
- Tobey Maguire, tonårsdramat som hämtat ur en harlequin bok.., tröttnade efter 1 timme. Typiska tjej i nödsitutation måste rädda henne drama.
Mara Jades tankar:
Att Spiderman & Titanic är sådana inkomsbringande filmer är för mig en gåta. Och varför jämför jag de 2 filmerna med varandra? Jo för de både drog in en faslig mycket pengar, hade en handling som varje kotte kunde räkna ut med ena foten och hade i huvdrollen en kille som inte kunde agera. Och både var på tok för långa, filmer som är runt 2 timmar och längre ska inte kännas så långa. När man börjar längta efter slutet är det första tecknet på att filmen inte är någon vidare succé.
Och snälla Peter Parker, var inte ett sådant mähä hela tiden.
Som i Smallville?
tycker det låter bra - gillar ju sånt också. Och det är ju lite grann av vad Spider-Man faktiskt hanlar om (IMHO).
Smallville är mera underhållande...och nej jag gillar inte tonårsromanser i filmer så mycket, kanske för att jag inte är 15 längre?
Edited by Mara Jade, 04 July 2004 - 22:52.

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 04 July 2004 - 23:06
Att PP skall ha trassligt liv ingår i karaktären. Det finns så många småsaker i filmerna som härleder till saker från serierna att man blir helt salig på vissa ställen...
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 04 July 2004 - 23:10
Själv älskade jag filmen.. och jag är 33 (snart 34) och man..
Du är kille, det räknas inte..
Edited by Mara Jade, 04 July 2004 - 23:34.

Posted 04 July 2004 - 23:29
//Peak
sixty six."
Posted 04 July 2004 - 23:43
Posted 04 July 2004 - 23:58
Truth, Justice and the American Way
Posted 05 July 2004 - 00:06
//Peak
sixty six."
Posted 05 July 2004 - 00:49
Edited by Mara Jade, 05 July 2004 - 00:51.

Posted 09 July 2004 - 10:32
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"