Dazzler i X-men 3?
Posted 11 July 2004 - 00:05
X-Men gjorde från början så att de tog relativt okända skådespelare (där nu en del har blivit riktigt stora) som kunde tjäna sitt syfte, vara rätt för rollen. Storyn har haft huvudrollen. Att slänga in någon Britneykopia/dokusåpastjärna (eller dokusåpaidiot) tar för mycket fokus från själva storyn.
Tror och hoppas inte att ryktet stämmer, det säger jag bara.
Posted 11 July 2004 - 11:28
Posted 11 July 2004 - 11:30

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 11 July 2004 - 11:47
När vi ändå håller på, varför slänger vi inte in Anna Nicole Smith i filmen också som Emma Frost, hon har också ett realityprogram.
Lysande.
Posted 11 July 2004 - 12:32
last.fm Filmtipset
Posted 11 July 2004 - 12:33
Men i alla fall, jag tycker faktist att Jessica Simpson kan sjunga, problemet för mig är att jag tycker hennes musik är skit.
Om de tvunget ska ta in en babe som Emma Frost så hoppas jag på en snyggare brud än Anna Nicole Smith.
Eller ska jag klargöra mig lite? Jag tycker det är intressant att de tar med Jessica Simpson, men det känns som en bättre idé att skippa henne. Om en sångerska så varför inte någon mer okänd? Finns måååånga sångorskor som är 5 ggr bättre och även snyggare än Jessica och att ha någon kännd behövs inte, utstrålning är allt som behövs plus om en okänd eller mindre känd så skulle det ändras efter filmen, men för mig så försvinner Jessica bort i tomma intet efter filmen.
Is: Confined Earth
Was: Primegandur, JimPrime
Posted 11 July 2004 - 12:33
last.fm Filmtipset
Posted 11 July 2004 - 12:40
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 11 July 2004 - 12:48
Du menar totalt sätt? Kolla i så fall på Kermits antal inlägg, han kom precis efter mig hit.Förresten, hur fan lyckas ni skicka så många inlägg?
Forever Xena: Så du minns inte den lilla pop-princessan? Kolla in på http://www.jessicasimpson.com/ - dock varning för oljud. Skippa intro och man kan stoppa oljudet om man vill kolla runt på hemsidan.
Edited by Confined Earth, 11 July 2004 - 12:49.
Posted 11 July 2004 - 13:51
men hon är då ganske vackar ? är inte Dazzler vacker ?
Men kan hon annat än att sjunga ? ( förövrigt inte min typ musik alls
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 11 July 2004 - 14:57
Edited by Confined Earth, 11 July 2004 - 14:58.
Posted 11 July 2004 - 17:05
Det tänkte jag också första gången jag såg Wolf. Slutstriden i den får mej alltid att tänka på Wolverine Vs. SabretoothNär jag satt och såg filmen Wolf häromdagen tänkte jag att allas vår favorit Jack Nicholson skulle gjort sig extremt bra som Wolverine, om han sett ut som han gjorde för 20-30 år sen. Eller hur?
Posted 11 July 2004 - 23:35
Posted 11 July 2004 - 23:37
Jag har aldrig sagt/skrivit att man ska ta in Jessica på grund av att hon är "inne" för tillfället jag tycker att man ska ta in henne på grund av hennes skådespelartalanger. Om hon nu har några skådespelartalanger och om producenterna tycker att hon passar som dazzler. Vi får väl helt enkelt lita på att dom tar rätt beslut.Bara för att man kan finna henne rolig betyder inte att hon skulle platsa i en film som X3. Jag håller helt och hållet med Kermit i det att dom ska ta en riktig skådespelerska istället för att ta henne bara för att hon är "inne" just nu. När vi ändå håller på, varför slänger vi inte in Anna Nicole Smith i filmen också som Emma Frost, hon har också ett realityprogram.
Men det är en sak jag undrar över vad är en riktig skådis och kan ni ge mig exempel på riktiga skådespelare?
Nja Anna kan vi skippa som Emma Frost men jag ser gärna Martin Melin som Mr Sinister!
Truth, Justice and the American Way
Posted 11 July 2004 - 23:42
Riktiga skådespelare? Kan ta hur många exempel som helst. Kirsten Dunst? Anna Paquin? För att nämna några.
Posted 12 July 2004 - 00:12
Posted 12 July 2004 - 00:34
Posted 12 July 2004 - 00:52
Posted 12 July 2004 - 00:59
Visste inte att Jessica varit med i en dockusopa...Någon som är en skådespelerska. Någon som intresserar sig för rollen, inte bara att synas. Någon som inte är en pantad, bortslämd dokusåpadrottning.
Posted 12 July 2004 - 01:05
Men jo, det är hon. Newlyweds eller vad det nu heter.
Nar svårt att se att Jessica skulle gå in så i rollen. Men det är fortfarande så att om en så stor stjärna skulle spela en så liten roll som Dazzler med all sannolkhet kommer vara så tar det allt för stor fokus från vad filmen ska handla om. Det kommer heta "X-Men 3. Med Jessica Simpson, Hugh Jackman...." osv.
Posted 12 July 2004 - 01:29
Posted 12 July 2004 - 07:18
Posted 12 July 2004 - 09:18
last.fm Filmtipset
Posted 12 July 2004 - 10:30
Jag har dock en känsla över att om Jessica kommer med kommer hon att kräva en större roll i filmen.
Precis.
Posted 13 July 2004 - 01:38
Jag tror att ni har råkat föväxlat Jessica med någon megastjärna. Hon är inte så stor att hon kan begära sådna saker. Sedan så blir det förmodligen en av hennes första filmer och då begära saker en med tid på duken är inte vidare bra om hon i framtiden ska större roller.Jag har dock en känsla över att om Jessica kommer med kommer hon att kräva en större roll i filmen.