Jump to content

Photo

Dazzler i X-men 3?

• Please log in to reply
69 replies to this topic

#26 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 11 July 2004 - 00:05

Det vore för övrigt ganska så dumt att casta en stjärna på något sätt i en roll som troligtvis blir mindre. Hur mycket fokus kommer inte hon att få?
X-Men gjorde från början så att de tog relativt okända skådespelare (där nu en del har blivit riktigt stora) som kunde tjäna sitt syfte, vara rätt för rollen. Storyn har haft huvudrollen. Att slänga in någon Britneykopia/dokusåpastjärna (eller dokusåpaidiot) tar för mycket fokus från själva storyn.

Tror och hoppas inte att ryktet stämmer, det säger jag bara.
*Hockey och superhjältar*

#27 StarBld

StarBld

Silent Castaway

• Members
  • 1,397 posts
  • Interests:Serier, tecknat, retro, spel, rollspel, figurspel, film, böcker och samlarprylar.

Posted 11 July 2004 - 11:28

Bara för att man kan finna henne rolig betyder inte att hon skulle platsa i en film som X3. Jag håller helt och hållet med Kermit i det att dom ska ta en riktig skådespelerska istället för att ta henne bara för att hon är "inne" just nu. När vi ändå håller på, varför slänger vi inte in Anna Nicole Smith i filmen också som Emma Frost, hon har också ett realityprogram.
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.

#28 Mara Jade

Mara Jade

Senior Commodore

• Members
  • 2,171 posts

Posted 11 July 2004 - 11:30

Får sälla mig till både Kermit & StarBld. Vill inte ha in några personer bara för att de är "inne" just nu..
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#29 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 11 July 2004 - 11:47

När vi ändå håller på, varför slänger vi inte in Anna Nicole Smith i filmen också som Emma Frost, hon har också ett realityprogram.

:lol2:

Lysande. :D Hon är ju också "smart" precis som Jessica. :P

#30 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts
  • Interests:Serietidningar, musik, film och litteratur.

Posted 11 July 2004 - 12:32

Jag vill se Beast, mer Iceman och Nightcrawler, men absolut inte X-Men. När jag satt och såg filmen Wolf häromdagen tänkte jag att allas vår favorit Jack Nicholson skulle gjort sig extremt bra som Wolverine, om han sett ut som han gjorde för 20-30 år sen. Eller hur?
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#31 Confined Earth

Confined Earth

Captain

• Members
  • 483 posts

Posted 11 July 2004 - 12:33

Jessica Simpson kanske kommer att förstöra X-Men filmen för min del, fast den blir bra (det blir de väll alltid?). Men det kommer att bli intressant att ha henne med och intressant hur hon är med. X-Men 3, musikalen om Dark Phoenix.

Men i alla fall, jag tycker faktist att Jessica Simpson kan sjunga, problemet för mig är att jag tycker hennes musik är skit.

Om de tvunget ska ta in en babe som Emma Frost så hoppas jag på en snyggare brud än Anna Nicole Smith.

Eller ska jag klargöra mig lite? Jag tycker det är intressant att de tar med Jessica Simpson, men det känns som en bättre idé att skippa henne. Om en sångerska så varför inte någon mer okänd? Finns måååånga sångorskor som är 5 ggr bättre och även snyggare än Jessica och att ha någon kännd behövs inte, utstrålning är allt som behövs plus om en okänd eller mindre känd så skulle det ändras efter filmen, men för mig så försvinner Jessica bort i tomma intet efter filmen.
Cool like Spider-Man

Is: Confined Earth
Was: Primegandur, JimPrime

#32 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 11 July 2004 - 12:33

Förresten, hur fan lyckas ni skicka så många inlägg?
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset

#33 Forever Xena

Forever Xena

Warrior Princess

• Moderator
  • 10,223 posts

Posted 11 July 2004 - 12:40

Vem är denna jessica Simpson ? och hur ser hon ut ?

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling

#34 Confined Earth

Confined Earth

Captain

• Members
  • 483 posts

Posted 11 July 2004 - 12:48

Förresten, hur fan lyckas ni skicka så många inlägg?

Du menar totalt sätt? Kolla i så fall på Kermits antal inlägg, han kom precis efter mig hit.

Forever Xena: Så du minns inte den lilla pop-princessan? Kolla in på http://www.jessicasimpson.com/ - dock varning för oljud. Skippa intro och man kan stoppa oljudet om man vill kolla runt på hemsidan.

Edited by Confined Earth, 11 July 2004 - 12:49.

Cool like Spider-Man

#35 Forever Xena

Forever Xena

Warrior Princess

• Moderator
  • 10,223 posts

Posted 11 July 2004 - 13:51

Nej LOL jag minns inte henne alls ;) Tack för länkan :)

men hon är då ganske vackar ? är inte Dazzler vacker ?

Men kan hon annat än att sjunga ? ( förövrigt inte min typ musik alls :rolleyes: )

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling

#36 Confined Earth

Confined Earth

Captain

• Members
  • 483 posts

Posted 11 July 2004 - 14:57

Hon är inte så "ful" som jag hade för mig... Jaja. Vet ej om hon kan göra annat än att sjunga. Men efter många tagningar kan väll även en talanglös nästan se okey ut?

Edited by Confined Earth, 11 July 2004 - 14:58.

Cool like Spider-Man

#37 StarBld

StarBld

Silent Castaway

• Members
  • 1,397 posts
  • Interests:Serier, tecknat, retro, spel, rollspel, figurspel, film, böcker och samlarprylar.

Posted 11 July 2004 - 17:05

När jag satt och såg filmen Wolf häromdagen tänkte jag att allas vår favorit Jack Nicholson skulle gjort sig extremt bra som Wolverine, om han sett ut som han gjorde för 20-30 år sen. Eller hur?

Det tänkte jag också första gången jag såg Wolf. Slutstriden i den får mej alltid att tänka på Wolverine Vs. Sabretooth :D
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.

#38 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 11 July 2004 - 23:35

Hugh Jackman gör Wolverine bättre än t. om Jack Nicholson skulle göra det.

#39 slademan

slademan

Lieutenant

• Members
  • 105 posts

Posted 11 July 2004 - 23:37

Bara för att man kan finna henne rolig betyder inte att hon skulle platsa i en film som X3. Jag håller helt och hållet med Kermit i det att dom ska ta en riktig skådespelerska istället för att ta henne bara för att hon är "inne" just nu. När vi ändå håller på, varför slänger vi inte in Anna Nicole Smith i filmen också som Emma Frost, hon har också ett realityprogram.

Jag har aldrig sagt/skrivit att man ska ta in Jessica på grund av att hon är "inne" för tillfället jag tycker att man ska ta in henne på grund av hennes skådespelartalanger. Om hon nu har några skådespelartalanger och om producenterna tycker att hon passar som dazzler. Vi får väl helt enkelt lita på att dom tar rätt beslut.

Men det är en sak jag undrar över vad är en riktig skådis och kan ni ge mig exempel på riktiga skådespelare?

Nja Anna kan vi skippa som Emma Frost men jag ser gärna Martin Melin som Mr Sinister! :D

#40 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 11 July 2004 - 23:42

Tror personligen att det bara är ett rykte, men Jessica skulle inte passa i en X-film. De behöver inte fler divor. Räckte det inte med Halle Berry?
Riktiga skådespelare? Kan ta hur många exempel som helst. Kirsten Dunst? Anna Paquin? För att nämna några.

#41 slademan

slademan

Lieutenant

• Members
  • 105 posts

Posted 12 July 2004 - 00:12

Men vad är det som gör dom till riktiga skådepelare?

#42 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 12 July 2004 - 00:34

Någon som är en skådespelerska. Någon som intresserar sig för rollen, inte bara att synas. Någon som inte är en pantad, bortslämd dokusåpadrottning.

#43 slademan

slademan

Lieutenant

• Members
  • 105 posts

Posted 12 July 2004 - 00:52

Mnn låt oss säga att Jessica verkligen går in för rollen. Läser på för rollen och blir verkligen intresserad av rollen och hela den biten betyder det att hon är en riktig skådis då?

#44 Confined Earth

Confined Earth

Captain

• Members
  • 483 posts

Posted 12 July 2004 - 00:59

Någon som är en skådespelerska. Någon som intresserar sig för rollen, inte bara att synas. Någon som inte är en pantad, bortslämd dokusåpadrottning.

Visste inte att Jessica varit med i en dockusopa...
Cool like Spider-Man

#45 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 12 July 2004 - 01:05

Dokusåpa. (Dokumentär +såpa)
Men jo, det är hon. Newlyweds eller vad det nu heter.

Nar svårt att se att Jessica skulle gå in så i rollen. Men det är fortfarande så att om en så stor stjärna skulle spela en så liten roll som Dazzler med all sannolkhet kommer vara så tar det allt för stor fokus från vad filmen ska handla om. Det kommer heta "X-Men 3. Med Jessica Simpson, Hugh Jackman...." osv.

#46 slademan

slademan

Lieutenant

• Members
  • 105 posts

Posted 12 July 2004 - 01:29

Nu tror jag nog att du har fått fel bild av jessica när det gäller hennes kändisskap. Hon är knappast större än vad Hugh Jackman är eller Halle Barry, Patric Stewart, Ian Mckellen och Anna Paquin. Hon är känd men hon inte ett namn man skriver överst eller störst på en poster.

#47 StarBld

StarBld

Silent Castaway

• Members
  • 1,397 posts

Posted 12 July 2004 - 07:18

Jag har dock en känsla över att om Jessica kommer med kommer hon att kräva en större roll i filmen.

#48 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts

Posted 12 July 2004 - 09:18

Jag skulle hoppas på Boom-Boom som jag tycker är underskattad karaktär! Hon är ganska cool...och skulle passa bra om dom behöver en ny mutant som ska börja på skolan!

last.fm Filmtipset

#49 Kermit

Kermit

Groda

• Moderator
  • 11,890 posts

Posted 12 July 2004 - 10:30

Jag har dock en känsla över att om Jessica kommer med kommer hon att kräva en större roll i filmen.

Precis.

#50 slademan

slademan

Lieutenant

• Members
  • 105 posts

Posted 13 July 2004 - 01:38

Jag tror att ni har råkat föväxlat Jessica med någon megastjärna. Hon är inte så stor att hon kan begära sådna saker. Sedan så blir det förmodligen en av hennes första filmer och då begära saker en med tid på duken är inte vidare bra om hon i framtiden ska större roller.