Så mysigt det låter.Själv tänker jag vara några dar i sommar på ön som pappa har sin lilla stuga på.
Han behöver inte oroa sig att nån ska bygga hus där för resten är naturreservat
Sommar 2008
Posted 21 May 2008 - 23:15
Posted 22 May 2008 - 00:01
Så mysigt det låter.Själv tänker jag vara några dar i sommar på ön som pappa har sin lilla stuga på.
Han behöver inte oroa sig att nån ska bygga hus där för resten är naturreservat![]()
Ursäkta att jag ställer en dum fråga. Vad är din definition på mysigt?
Posted 01 June 2008 - 14:20
När jag kommit hem från det ska jag se Kent med min flickvän, då hon fick två biljetter i studentpresent och bjöd mig. Det du, Kermit!
Lite senare i sommar blir det Augustibuller
Jon var namnet:
Posted 01 June 2008 - 14:28
För övrigt, placerar inte Augustibuller dig farligt nära Örebro? Känner några som anordnar den, status va? eller inte... ;D
Posted 01 June 2008 - 14:48
Haha jo, det är det som är det värsta med den festivalen, måste jag säga
Jon var namnet:
Posted 01 June 2008 - 14:54
Kan ju alltid försöka tjata lite på dem, även om de nog knappast lyssnar på mig. Det är ändå några mil ifrån Örebro, så du kanske klarar dig iaf.
Posted 01 June 2008 - 17:24
last.fm Filmtipset
Posted 01 June 2008 - 19:43
Haha, du behöver inte oroa dig för mig inte. Varför skulle hon välja bort dig framför en tyggroda liksom?
Äh, det är väl uppenbart. Du är het som fan!
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 01 June 2008 - 21:24
Posted 01 June 2008 - 22:53
Plus att jag har hört att tyggrodor som ligger ute i solen är ganske heta..
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 09 June 2008 - 19:44
Nu vill det till att bensinpriset inte stiger mer. 13:99 kostar 98 oktanig soppa nu... Reinfelt vill visst ha semestern för sig själv...

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
Posted 10 June 2008 - 12:57
Tog ut en vecka extra semester och funderar på att tillbringa den i Skottland.
Ändrade planer, jag och några polare ska åka till Rockweekend i Kilafors (av alla ställen) den 19 Juli för att se skräckrockens fader nr: 1, Alice Cooper, live. Har bara sett honom live en gång tidigare, det var 1998 på Karlshamn Rock Festival (Numera Sweden Rock Festival).
Det är lite andra band som spelar samma dag men det är för att se och lyssna på Alice Cooper som vi åker upp, samt för att få lite miljöombyte.
Posted 10 June 2008 - 13:35
Posted 10 June 2008 - 13:58
Är det något jag behöver tänka på inför mitt besök?
Blir det passkontroll? Behöver man ha visum för att vistas i Gävleborgs län?
Posted 11 June 2008 - 11:03
Posted 22 July 2008 - 15:49
Ändrade planer, jag och några polare ska åka till Rockweekend i Kilafors (av alla ställen) den 19 Juli för att se skräckrockens fader nr: 1, Alice Cooper, live. Har bara sett honom live en gång tidigare, det var 1998 på Karlshamn Rock Festival (Numera Sweden Rock Festival).
Det är lite andra band som spelar samma dag men det är för att se och lyssna på Alice Cooper som vi åker upp, samt för att få lite miljöombyte.
Det blev en riktigt lyckad tillställning. Mycket bra konsert (annat var inte att vänta sig) och ett bra ställe att hålla en festival på, trodde inte det till en början. Hela resan gick bra tur och retur. Hade hoppats kunna stanna till i Gävle och kolla i stadens sevärdigheter och haft en mini-SFNträff som Georgia och jag samtalde om tidigare i Shoutbox. Men jag var "tvungen" att ta hänsyn till mitt resesällskap så det hela blev inte av. Får göra en sådan resa själv framöver.
Nu har jag dessutom äntligen semester.