Jump to content

Photo

Red Sonja

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#26 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 14 November 2008 - 21:00

Movieset.com via Cinematical:

Posted Image

Varning! Spoilers rakt föröver.

Posted Image

Edited by XC, 14 November 2008 - 21:01.

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#27 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 05 April 2010 - 20:41

Nya rykten säger att Red Sonja filmen får en massa ändringar och rollen har erbjudits till Megan "alla kvinnors favorit" Fox.

http://www.superhero...ews.php?id=9244

Megan Fox gjorde ett bra intryck på mig i "Jennifers Body" och det var första gången jag nånsin sett henne faktiskt leverera repliker på ett bra och roligt sätt. Detta gjorde mig lite smått optimistisk på att se henne spela i kommande "Jonah Hex" filmen.

Conan görs ju till film igen så inte så långt ifrån att Red Sonja kommer på bio senare. Kan bli en rolig guilty pleasure om den görs på rätt sätt.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#28 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 April 2010 - 07:59

Jag tycker avgjort det låter positivt att filmen fortfarande finns på bordet - men jag är lite tveksam till Megan Fox...

fqq5BYam.jpg

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#29 Synon

Synon

Voff!

• SuperMod
  • 7,770 posts

Posted 06 April 2010 - 08:48

Håller med dig XC: när jag läste om fröken Fox medverkan så konstaterade jag direkt att det här är ingen film jag behöver springa benen av mig för att se...

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper

We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.

#30 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 06 April 2010 - 09:05

Nope, håller med. :( Av de gamla filmerna med Swartzernegger som Conan och Brigitte Nielsen (då Stallone) som Red Sonya så tycker jag Red Sonya definitivt är en intressantare film än de bägge Conan-filmerna.

Edited by XC, 06 April 2010 - 09:10.

fqq5BYam.jpg

#31 super85

super85

Forward Admiral

• Moderator
  • 4,705 posts

Posted 06 April 2010 - 18:22

Då får väl jag se den tre gånger ;) och för att vara forumets gossip-girl så hade Nielsen inte gift sig med Stallone när hon gjorde Red Sonja :).

Av de där tre som gjordes , om jag måste välja någon jag kan tolerera så är det första Conan. Man började ju snabbt fega ur och banta åldersgränsen även där.

Edited by super85, 06 April 2010 - 18:33.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#32 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts

Posted 07 April 2010 - 09:13

Jag kollade aldrig hur det var, jag observerade bara att det stod Nielsen i IMDb och Stallone på DVD-omslaget. :)

fqq5BYam.jpg