Ny Star Trek film
Posted 08 August 2004 - 15:46
dom sa ju att om nemesis skulle sålt bra skulle dom göra en till me tng crew:en. synd att den inte sålde tillräkligt bra för ja skulle vilja se va som hände me b4.
Jon var namnet:
Posted 08 August 2004 - 16:05
Upplösningen var dock lite väl snabb måste jag säga, och så var det någon fånig sensmoralreplik där i slutet som jag tyckte de kunde ha struntat i ... men på det hela taget var det en klart underhållande detektivhistoria!
Kom att tänka på en sak när Kirk slätade av Iman (minns inte vad hennes rollfigur kallades).
Det brukar ju skojas rätt friskt om Kirks kärleksaffärer med utomjordiska kvinnor, men finns det någon sajt som har en fullständig förteckning över hur många arter han egentligen har lägrat?
(Tyckte också att sjuan var helt okej, trots att det var en "udda" Trekfilm.)
Posted 04 September 2004 - 09:33
Star Trek: GenerationsHur många av de har Jonathan Frakes regisserat? Är han bra tycker ni?
Star Trek: First Contact
Star Trek: Insurrection
Jodå, han är bra...![]()
Men jag är ju partisk så...
Nej men Per!! Du har ju fel!!! Generations resigerades av David Carson!!!
Alltså :
Jonathan Frakes regisserade:
Star Trek: First Contact 1996
Star Trek: Insurrection 1998
Posted 04 September 2004 - 09:38
Posted 04 September 2004 - 10:16
Star Trek: GenerationsHur många av de har Jonathan Frakes regisserat? Är han bra tycker ni?
Star Trek: First Contact
Star Trek: Insurrection
Jodå, han är bra...![]()
Men jag är ju partisk så...
Nej men Per!! Du har ju fel!!! Generations resigerades av David Carson!!!
Alltså :
Jonathan Frakes regisserade:
Star Trek: First Contact 1996
Star Trek: Insurrection 1998
Jo, jag kom på det sekunden efter att jag tryckte på "Svara". Men jasg orkade inte ändra. Klippte och klistrade namnen nämligen...
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 04 September 2004 - 15:00
First contact var iaf riktigt bra tycker grodan.
![]()
Jepp, det är en hygglig ST film, även om den inte kommer upp i samma klass som de första 6 filmerna...

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 18 September 2004 - 12:43
Hela handlingen är ologisk jag hatar Romulianerna och jag ska befria Remulianerna därför ska jag förstöra Jorden.....
Sedan att nä vi kan inte låta en populär karaktär "försvinna" så vi skriver in värdens möjlighet att få tillbaka honom.....