Flygande älgar
Posted 28 November 2009 - 15:05
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 28 November 2009 - 17:53
Jag gillar verkligen den här serien du gjorde Supertreck. Skulle vara kul om du skulle teckna lite mer nån gång du har tid
.
Ehhh
Jag har alltid tid. Men plötsligt tog fantasin slut och man vet inte vad man ska komma på.
Det verksam som att jag inte kan upprätthålla en ide i evigheter. Hur gör andra tecknare som sprutar ut med serier i mängder?
Fantasin verkar inte ta slut för dem.
Posted 28 November 2009 - 19:57
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 28 November 2009 - 20:31
Det där är alltid en svår nöt vid skapande. Tror det vanligaste rådet är att skriva/skapa något varje dag, och strunta i om det håller sig till vad man "ska" göra, eller om det blir bra eller dåligt. Förr eller senare får man nya uppslag.
Det känns ju inget vidare att försöka återskapa något när man saknar upplevelse. Antagligen är jag bara en idéslända.
Mina idéer överlever inte så länge.
Min nästa ide som jag börjat på lite är en serie i berättarform utan pratbubblor om isbjörnar som hittar en bok om anledningen för vegetarisk mat.
Så ska isbjörnarna på antarktisk bli vegetarianer. Men det lyckas inte så bra.
Posted 05 February 2010 - 17:21
Jag gillar verkligen den här serien du gjorde Supertreck. Skulle vara kul om du skulle teckna lite mer nån gång du har tid
.
Jo du! Det handlar om övergången till en ny teknik att göra serier effektivare. Beklagligtvis så har jag stannat i det stadie hur alla moment
ska läggas upp för att spara tid. Man kan säga att min tekniska ritrutin är under konstruktion.
Hit tills så har jag inte orkat funderat ut något.