Bästa nedlagda TV-serie | Diskussionstråd
Posted 04 September 2009 - 13:43
Posted 04 September 2009 - 13:55
Edited by XC, 04 September 2009 - 13:55.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 04 September 2009 - 16:12
Posted 04 September 2009 - 17:00
Edited by Georgia, 04 September 2009 - 17:01.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 September 2009 - 17:16
Jag hade den diskussionen under vinjett-turneringen med SoD och valde att inte ta upp den igen eftersom jag inte tror på mirakel.
Edited by XC, 04 September 2009 - 17:16.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 04 September 2009 - 17:30
Sentinel får vika sig för majoriteten
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 September 2009 - 17:40
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 05 September 2009 - 10:21
Vanligen brukar de nya omröstningarna uppdateras vid 18-20 för egen del (det är då som jag har bäst tid för det). I det ovanstående läget kom jag på det rätt sent (var stressad och fullt upp med förberedelser här hemma), så jag kom inte att tänka på det förrän då jag slängde upp meddelandet. Jag höll koll på att se om XC var online men så var hon inte. Hade jag haft hennes mobilnummer hade jag skickat iväg ett PMS direkt, men nu blev det inte så. (Nej, jag tänkte inte att PM och mail fanns.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 05 September 2009 - 12:17
Men för att vara lite seriös så önskar jag att ni samordnar rösträkning och ny omgång så att det sker vid någorlunda samma tid varje dag.
Posted 05 September 2009 - 13:20
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 05 September 2009 - 14:04
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 05 September 2009 - 16:34
Jag visste att SoD var ond, men att han skulle gå så långt som att ge folk PMS det trodde jag inte!
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 05 September 2009 - 17:04
Tycker det är jättebra att SoD är med på 18-20 upplägget.
Och vi lovar och jobba på planeringen. (Faktum är att jag PMar honom på 1 gång om saken om ett par saker som händer nästa vecka för min del).

Posted 05 September 2009 - 17:07
Ni har ju faktiskt två personer till som ni kan använda som back-up ifall det strular till sig totalt någon kväll.
Posted 05 September 2009 - 17:18

Posted 05 September 2009 - 21:10
Que?
V
Eftersom det är försent för V så röstar jag på Dark angel
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 September 2009 - 20:30

Posted 06 September 2009 - 20:43
Posted 06 September 2009 - 20:51

Posted 06 September 2009 - 21:57
Ny V-serien däremot.... Den verkar intressant.
Posted 07 September 2009 - 00:02
Jo jag menade både miniserierna och TV-serien.För min egen del vägde jag in hela serien "V" och inte bara miniserien i mitt val, och det var det som avgjorde. Vet inte om det var vad Wylie menade med nomineringen, men så blev det i alla fall
Svårt val idag men Invasion faller lite på att den bara fick en säsong. Nej förresten jag ändrar mig. Invasion var en riktigt riktigt bra serie som kunde ha blivit hur bra som helst om den hade fått fortsätta.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 07 September 2009 - 00:10
Posted 07 September 2009 - 00:28
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 07 September 2009 - 09:43
Posted 07 September 2009 - 10:00