Ja, tristessen att vara instängd i en bil kan jag förstå. Men det förekommer ju även i Camp Mathilda frekvent. Jag tycker de ger en bild av er killar som väldigt enkelspåriga, men det kanske ni är med uniformen på? Faller in i en sorts mall hur man då ska bete sig? Eller är det era sanna jag som kommer fram där?Det hade varit mindre passande i dom serierna också som fokuserar på andra saker. Jag tror säkert att dom kunde ha berättat en sån historia om dom hade velat. Här sitter dom instängda i en bil större delen av tiden, att det blir mycket skitsnack är rätt oundvikligt.
Och får att återgå till din kommentar om andra serier så är det anledningen till att jag föredrar såna framför GK. Men förhoppningsvis så utvecklas den och dess karaktärer. Annars lär jag tröttna ganska snabbt.
Ja, verkligen. Skrämmande hur personer i maktposition kan få hållas så där. Burr. Men den där killen jag nämnde tycker jag är en annan femma, skrämmande att se en person ha den inställningen. Ja jag vet att såna finns och bra att de visar det, men jag behöver inte tycka om det. Det är det jag försöker få fram lite stapplande.Det finns gott om idioter i GK, speciellt bland befälen då och det är David Simon väldigt bra på att påpeka ut. Alltså idioti hos auktoritet. Specillt påtagligt i Captain America. Men även han du pratar om, fast han kan vi återkomma till senare.