Ja, det klippet var för att ge en snabb uppdatering vad som har hänt innan sista delen av demot börjar. Man kommer spela en hel del mellan det.Fast det där hjälper ju inte att de laddar ned det på flera konton - det finstilta säger ju att det är EA-kontona som räknar och de gäller ju för alla konsolerna.
Och japp, jag vet. Men jag vill ändå ha!
Av demot att döma så gillade jag vad som syntes. Det är ju bara fokuserat på striderna här och det är ett rejält uppsving från det sega Dragon Age: Origins. Man kan dock lätt få intrycket av att det är bara att slåss, men det finns nog rätt gott om rollspelande också - bara att man inte ser det i demot. T.ex. delen i staden var ju sjukt hårt klippt.
Lovar gott!
Kul att Lucky är med i spelet. Ska bli intresant att möta honom.
Jag gillade också demot. Det ända var att jag tyckte det kändes som att det gick för snabbt och talangerna laddades för sakta. Jag brukar alltid pausa och ge order helatiden men nu fick jag typ hack'n slasha medans jag väntade på att talangerna skulle ladda.
Sedan hade ens companions en förmåga att byta target helatiden och inte anfalla de man ville att de skulle anfalla vilket var grymt irriterande. För att inte tala om att Bethany helatiden missade med sin Fireball.