MarkedBra start med Rahl i "underriket" och sedan fighten mellan Richard och monstret (en screeling enligt wikipedia). Intressant scen mellan Cara och den nya Mord-Sithen (Triana), bra spelad av Charisma Carpenter. Jag vet inte om jag kanske missade det, men har hon en återkommande roll? Intressant att veta vad Richards öde är. Likaså att se hur Triana tillsammans med dom andra sviker Cara (som är en av seriens mest intressanta karaktärer för tillfället) på uppdrag av Rahl och sedan kidnappar flera barn. Bra scen mellan Zedd och Shota (så trevligt att få se mer av henne och Danielle Cormack igen). Speciellt intressant är ju det som sägs mellan Shota och Zedd. Även ett bra avslut på avsnittet där Richard blir märkt av Rahl.
Några andra observationer. Richard ser bra ut med skägg.

Riktigt bra musik av LoDuca. Snyggt avsnitt rent visuellt. En riktigt vuxen ton på det hela. En bra start på säsongen och den ser ut att kunna överträffa den förra som redan den var väldigt bra i mitt tycke. Även synd då man hela tiden är medveten om att i takt med att serien blir bättre så närmar man sig slutet.
Edited by Cartman, 15 September 2010 - 14:44.