På nåt sätt är det lite VÄL tydligt att serien är gjord enligt Lost/FlashForward mallen, tyvärr.
Men, men, det visste man ju liksom redan innan. Hoppas det blir bättre i alla fall.
Posted 27 September 2010 - 05:23
Posted 27 September 2010 - 07:59
Posted 27 September 2010 - 12:17
Posted 27 September 2010 - 12:37
Posted 27 September 2010 - 13:03
Posted 27 September 2010 - 13:32
Edited by Wylie Times, 27 September 2010 - 13:36.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 03 October 2010 - 12:16
Posted 03 October 2010 - 21:00
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 03 October 2010 - 21:05
Posted 03 October 2010 - 21:07
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 03 October 2010 - 21:12
-Gangstagrass
Posted 03 October 2010 - 21:18
Posted 03 October 2010 - 21:23
-Gangstagrass
Posted 03 October 2010 - 21:27
Posted 03 October 2010 - 21:30
Om jag ogillade Sean i första avsnittet är det ingeting mot för hur mycket jag hatade honom här. Look out Tara (True Blood) din tron är hotad.
Posted 03 October 2010 - 21:35
Hehe. Jo du har rätt. Sean får ligga i ordentligt om han ska slå Tara. But he's off to a good start.
Om jag ogillade Sean i första avsnittet är det ingeting mot för hur mycket jag hatade honom här. Look out Tara (True Blood) din tron är hotad.
Tara har slitit hårt i tre hela säsonger av True Blood för att bli det hon är idag, dvs. en av tv-historiens minst älskvärda karaktärer. Sean aint got shit on Tara.
-Gangstagrass
Posted 03 October 2010 - 21:47
Flera gånger. Kolla tablån på SVT eller på SVTPlay.Går den i Repris?
Är ju ingen idé att ha två trådar när avsnitten går så tätt inpå varandra. Men flyttas det här tråden till huvudforumet så får vi kanske räkna med att någon tittar på Internetkanalen och skriver innan resten av oss som följer SVTs sändningar (för en gång skullBtw, borde inte den här tråden vara i det vanliga TV forumet?
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 October 2010 - 08:31
Japp. Javisst, om det varit lite mer de gav oss... De här två avsnitten är ju som dag och natt. Snacka om att det var den som gjorde en kappvändning.Oj, Synon gör en kappvändning.
Med tanke på hur lite (ingenting) dom berättade i piloten var dom nästan tvungna att ge oss nåt nu.
Posted 10 October 2010 - 21:31
Posted 10 October 2010 - 21:58
Posted 10 October 2010 - 23:08
Det stämmer inte helt. Smokie var med i Piloten och flög över vraket precis efter krachen.Lost var betydligt enklare i sitt koncept i början också. Ett plan kraschar på en ö. Det var i stort sett det enda man behövde veta i piloten, resten av tiden spenderades med att lära känna karaktärerna och ge oss aningar om att ön inte var en vanlig ö. Allt det riktigt mystiska med the others och Smokie kom senare.
Edited by Crusader, 10 October 2010 - 23:16.
Posted 10 October 2010 - 23:37
Posted 10 October 2010 - 23:42
Fast vet HON om det? Det är frågan.Njae, om nu alla vaknade upp igen (som det verkade) så har ju Sofias folk inte begått massmord?
Posted 11 October 2010 - 16:47
Edited by Noveau, 11 October 2010 - 16:47.
Posted 11 October 2010 - 20:21
Nu ska jag se avsnitt 3. Fick ladda ned dem för jag hittade inga repriser.