Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie
Posted 08 September 2006 - 20:34
Posted 08 September 2006 - 20:37
Egentligen ungefär samma som i Angel men det var lättare att acceptera slutet i Angel då den serien var mycket bättre än Dark Angel. D.A hade ju bara 2 säsonger man hade ju knappt kommit in i den tyckte jagOkej.
![]()
Så vad var det i DA:s slut du ogillade då?
Vart mycket änglar nu
Ja ALF var en klar favorit hos mig när jag var liten. Som sagt länge sen den visades på tv nu.ALF! Haha, den har väl inte gått på tv på ett bra tag nu, skulle säkert vara väldigt outdated men samtidigt lika kul/charmig.
Skulle gärna se den igen
Winter is Coming
Posted 08 September 2006 - 22:47
Egentligen ungefär samma som i Angel men det var lättare att acceptera slutet i Angel då den serien var mycket bättre än Dark Angel. D.A hade ju bara 2 säsonger man hade ju knappt kommit in i den tyckte jag
Det var intrycket jag fick - att det var liknande Angel. Max och hennes freaks stod enade då flaggan hissades upp. Jag tyckte det var ett helt okej slut
Vart mycket änglar nu
Jupp
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 09 September 2006 - 18:57
Många frågor ställdes, vilka var dom? var kom dom ifrån och vad var syftet egentligen?? karaktärer som jag fäste vid mig och en spännande handling gjorde att denna serie blev riktigt bra imho
ALF minns jag som en riktigt rolig och charmig serie men den får ändå stå tillbaka för episodserien "The Twilight Zone , men det var jämt skägg mellan dessa...
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24
Posted 10 September 2006 - 21:04
Vad vet jag?
Winter is Coming
Posted 10 September 2006 - 21:52
Nä tv-serier kan man aldrig få för mycket av.Röstade på CSI Miami trots att jag högst sett 2 hela avsnitt, skulle egentligen vilja se mer men jag kollar redan på så mycket. Men i för sig så kan man aldrig se för mycket tv-serier
![]()
Vad vet jag?
Posted 10 September 2006 - 22:07
Sport (helst då hockey) och tv-serier är det bästa som finns.
Hälften rätt. Stryk det första så
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 10 September 2006 - 22:16
Hälften rätt. Stryk det första så
Håller med Cappy
Men ibland kan det också bli lite för mycket
Edited by Georgia, 10 September 2006 - 22:17.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 10 September 2006 - 22:24
Posted 11 September 2006 - 08:49

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 September 2006 - 09:00
Det är alldeles för mycket sport i TV.
*Host* bullshit! *host*
Posted 11 September 2006 - 09:08
Posted 11 September 2006 - 09:12
*host*Sanning*host*
Snart kommer det här mynna ut i en "nä-äää!"/"jo-oooo"-diskussion. Varning för trådutspårning.
Mer sport i kanaler som alla kan se!
Posted 11 September 2006 - 09:14

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 September 2006 - 09:22
Posted 11 September 2006 - 09:36
Detsamma gäller också för trean och fyran och i viss mån femman.
Världen då majoriteten bara har tre kanaler är snart över.
Posted 11 September 2006 - 10:47
Förövrigt blev jag förvånad att det gick att skriva en post med bara en bokstav i, brukar inte forumet klaga på det på Tv-land?
Posted 11 September 2006 - 11:00
Edited by XC, 11 September 2006 - 11:01.

Posted 11 September 2006 - 18:24
Håller med om det, sport ska ha egna kanaler lika väl som tv-serier och filmer egna (typ canal+ och tv1000)Sport i egen kanal! Sport är inte viktigare än någon annan tv och ska inte dominera utbudet.
dokusåpor ska låsas in i egna kanaler där vi anständiga människor slipper se skiten
Sen ska vi givetvis ha en eller flera sci-fi kanaler också
Winter is Coming
Posted 11 September 2006 - 18:57
Absolut. Minnst en var varje undergenre.Sen ska vi givetvis ha en eller flera sci-fi kanaler också
Edited by XC, 11 September 2006 - 18:57.

Posted 11 September 2006 - 19:10
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 September 2006 - 19:33

Posted 11 September 2006 - 19:35
Posted 11 September 2006 - 19:41
hoppas det.Ny omröstning på gång snart eller?
Posted 11 September 2006 - 19:59
Se det från den ljusa sidan: du kommer inte behöva ratta in internetkanalen någe mer. Bara du och fjärren i 24 timmars avslappnande zapping.
Då får jag nog lov att vinna drömvinsten på lotto först så att jag kan njuta av mina 24 timmars avslappning med zappande framför TVn

This topic is locked