Årets film 2009 - Diskussionstråd
Posted 17 March 2010 - 22:29
Posted 18 March 2010 - 21:35
Cappy: lustigt att du plötsligt röstar på en "prettofilm".
Det är proteströster.
Sen skulle jag inte vilja säga att The Boat that Rocked är en prettofilm (då är nog Watchmen mer av det), det är snarare en ultrakommerisalistisk skräpfilm som ingen i sitt fulla förstånd borde vilja se (särskilt inte framför Watchmen).
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 18 March 2010 - 21:48
Edited by Fiskrens, 18 March 2010 - 21:50.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 18 March 2010 - 22:16
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 18 March 2010 - 22:17
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 18 March 2010 - 22:56
Jepp. Det är det Engelska namnet på första boken och filmen.De är väl så den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor skall heta?
The Girl With The Dragon Tatoo
?
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 19 March 2010 - 05:32
Han gör det för att jävlas med Synon tror jag.
Inte mot Synon personligen egentligen. Mer över att jag är missnöjd med alla röster på dåliga (läs: som inte jag gillar) filmer. Kan jag få någon att bli lika ledsen som jag är behöver jag inte vara så ensam om att vara ledsen.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 19 March 2010 - 06:16
Posted 19 March 2010 - 09:21
EnKan jag få någon att bli lika ledsen som jag är behöver jag inte vara så ensam om att vara ledsen.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 19 March 2010 - 09:46
SoD:
Edited by XC, 19 March 2010 - 09:46.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 19 March 2010 - 14:34
Posted 19 March 2010 - 16:17
Posted 19 March 2010 - 17:08
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 19 March 2010 - 17:32
Edited by XC, 19 March 2010 - 17:32.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 19 March 2010 - 20:01

Posted 20 March 2010 - 18:52
Winter is Coming
Posted 20 March 2010 - 20:12
Posted 21 March 2010 - 18:02
Men tillochmed den var bättre än My Name is Bruce.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 March 2010 - 18:30
Sen att jagh gillar kommersiella popcorn-rullar mer än en helt annan sak...
Crap. Kollade trailern och såg att Revolutionary Road inte var filmen jag trodde... Så om ovanstående kommentarer doesn't make sense är det därför.
Men jag håller kvar rösten där för Bruce-filmen var en äcklig skräpfilm som endast förtjänar att pissas på. Sämre skräp har jag nog aldrig sett. Förstår varför Bruce själv dissade den.
Posted 21 March 2010 - 19:12
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 March 2010 - 19:16
Uppföljaren görs väl för att han vill göra den rätt... eller att han är girig.
Posted 21 March 2010 - 19:44
Men jag älskar verkligen inte dig Synon nu...
![]()
Posted 21 March 2010 - 20:25
Posted 21 March 2010 - 20:27
Posted 21 March 2010 - 22:40