ARGH!/*snyft*
Posted 01 May 2007 - 16:09
HATA ATT LÄGGA IN CV:S PÅ NÄTET!
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 01 May 2007 - 18:36
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 13 May 2007 - 08:34
Och inte har jag pengar att lägga ut på en DVD så jag får något nytt att kolla på - istället blir det att stirra in i väggen tills dess att foten slutar värka
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 13 May 2007 - 08:35

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 13 May 2007 - 10:54
[PEEP] [PEEP]vill uttrycka mitt HAT för min symaskin just nu.
Edited by GaterGirl, 13 May 2007 - 10:55.
Posted 13 May 2007 - 10:58
(för GG) 
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 13 May 2007 - 10:58
Posted 13 May 2007 - 11:14

Posted 13 May 2007 - 11:55
...och stackars GG. Jag förstår din frustration över symaskinen. Har suttit där själv mer än en gång och slitit mitt hår och fått tyg förstört.
Posted 13 May 2007 - 13:42
Stackars liten...
Stackars Cappy.
Du ska se att det känns bättre i foten om ett par dagar.
Tack båda två. Det värmer
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 13 May 2007 - 19:36
Sitter här med svidande ögon, snorig näsa och okontrollerbara nysattacker
Winter is Coming
Posted 13 May 2007 - 19:44

Posted 17 May 2007 - 16:00
Men. I och med att mina åsikter och argument är så intakta så krävs det tid för att finna mera att ta på för att jämföra
den andres med min egen.
Beklagligt nog så hinner en moderator emellan och avbryta processen och dem man ställt följdfrågor och kommenterat
hann inte att ge tillräcklig för att jag ska kunna se några eventuella avvikelse i min egen vision.
Posted 21 May 2007 - 01:16
Nåväl, LP inklusive vår server funkar iaf.
//Peak
sixty six."
Posted 21 May 2007 - 16:19
Man måste ha galghumor när man har med AF att göra. Bli anvisad ett jobb över 30 mil härifrån som är tidsbegränsad och kräver saker som jag inte är kompetent till kan man inte annat än skratta åt...
Jag har fullt upp med att söka jobb som jag är kompetent till, men sån hänsyn tas ju inte naturligtvis...
//Peak
sixty six."
Posted 21 May 2007 - 20:51
Blodmelon smakar inte lika gott
Posted 22 May 2007 - 08:11
SoD: Inte kul alls.

Posted 22 May 2007 - 19:35
Edited by Thinice, 22 May 2007 - 19:39.
Posted 22 May 2007 - 20:22
Okänd?
Posted 22 May 2007 - 22:46
Alla kanaler har haft perfekt bild förutom SVT1 och TV4, men nu är varenda kanal dålig, randig och brusig om vartannat.
Men att det har varit så här dåligt som det är nu har jag inget minne av.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 23 May 2007 - 14:33
Okänd?
Posted 30 May 2007 - 14:00

Posted 30 May 2007 - 16:58
Håller på och ställer in kanaler och lite sånt nu, (får bli en paus nu till Stargate)...

Posted 30 May 2007 - 17:39
Skönt att den kom till rätta i alla fall.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 May 2007 - 17:56
Får hoppas att oturen är slut nu... annars så lär verkstan höra av mig igen.

This topic is locked