Jump to content

Photo

Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie

• Please log in to reply
505 replies to this topic

#501 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 January 2007 - 17:29

Jag skulle personligen säga att ingen av de 255 övriga serierna har förmågan att överglänsa Xena.
Men det är min åsikt och jag är extremt partisk i frågan. ;)

Edited by XC, 03 January 2007 - 17:29.

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#502 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 03 January 2007 - 17:33

Det fanns fler serier som förtjänade en finalbiljett bra mycket bättre än Buffy. ;)

Nej. Möjligtvis Supernatural, då. :thumbsup:
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#503 Marie Morot

Marie Morot

Deputy Admiral

• Members
  • 10,069 posts
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 03 January 2007 - 18:51

Särskilt inte Supernatural. :P

Den serien har inte manus eller skådisar som övertrumfar särskilt mycket i den här turneringen.
Support your local search and rescue unit - get lost.

#504 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 03 January 2007 - 20:37

Jag gillar Supernatural mycket, men tycker nog inte den är i den här klassen.

Men... Det här är inte en tävling om kvalité, utan en tävling i ens egen smak och då platsar ju Supernatural som högst upp på listan om man gillar den.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#505 Crusader

Crusader

Rumpadmiral

• Moderator
  • 12,013 posts
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 03 January 2007 - 23:03

Jag gillar Supernatural mycket, men tycker nog inte den är i den här klassen.

Men... Det här är inte en tävling om kvalité, utan en tävling i ens egen smak och då platsar ju Supernatural som högst upp på listan om man gillar den.

Exakt. Precis som Xena ( :blink: ) gör för vissa. ;)
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#506 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 03 January 2007 - 23:07

Exakt samma sak. Jag gillar Xena mycket, men precis som med Supernatural tycker jag dock inte heller att den har något att göra här i finalen. Men det öfrhindrar ju inte att folk har sina egna smaker som inte stämmer med mina :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«