Assassins Creed var...överraskande. Jag hade missat en ganska integral del av spelet, vilket var coolt. Det kan vara svårt att gå ospoilad på internetet.
Hur som är det snyggt, och för det mesta lättstyrt, om än lite kinkigt på sina ställen.
Spelade igenom halva Assasins Creed under mitt påsklov. Till en början var det väldigt kul, men det är exakt samma sak hela tiden vilket gjorde att jag tröttnade. Tror jag missade samma grej som du gjorde, och jag hade nog föredragit om det inte hade varit så
Körde också igenom Call of Duty 4 under lovet vilket var riktigt kul. Som de tidigare spelen, med några riktigt intensiva banor. Lika kort som vanligt också
Sen körde jag igenom halva Gears of War varpå jag upptäckte att min sparfiler inte hade sparats. Spelar på PC och man är tvungen att skaffa ett Windows Live account för att öht kunna spara sina spel vilket man inte fick nån info om när man började spela. Sugigt värre. Får se om jag orkar spela igenom det igen. Det är trevligt spel, men vafan. Blev rätt irriterad. Och sen när jag skaffade ett account sparades inte spelen iaf, så jag hoppas det kommer en patch nån gång.

This topic is locked