Hobbit: En Oväntad Resa / The Hobbit - An Unexpected Journey
Posted 19 July 2011 - 16:12
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 20 July 2011 - 09:25
Posted 21 July 2011 - 23:41
Klicka på bilden för att se större format
Tired of meeting Hobbit dwarves one at a time? They're all here! | Blastr
We've been introduced to the dwarves of The Hobbit in ones and twos and threes. But isn't about time we saw them all? Yes. Yes, it is.
Check out the pic below in which we finally get a look at the whole merry band—which includes Bombur (Stephen Hunter), Bofur (James Nesbitt), Bifur (William Kircher), Nori (Jed Brophy), Ori (Adam Brown), Dori (Mark Hadlow), Thorin Oakenshield (Richard Armitage), Balin (Ken Stott), Dwalin (Graham McTavish), Oin (John Callen), Gloin (Peter Hambleton), Fili (Dean O'Gorman) and Kili (Aidan Turner).
Click to view at a larger size.
The Hobbit: An Unexpected Journey hits theaters December 14, 2012.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 22 July 2011 - 11:19
Posted 22 July 2011 - 12:09
Posted 22 July 2011 - 16:17
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 22 July 2011 - 20:31
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 23 July 2011 - 01:18
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 25 July 2011 - 13:33
Jepp, det är samma bild. Tycker nog Thorin har för liten näsa, förresten.
Samma bild. Den jag länkade till är dock högupplöst till skillnad från den som postades tidigare.
Tillsammans så har jag lättare att ta till mig dom olika dvärgarna, betydligt lättare än vad jag hade när dom presenterades två och två. Hoppas att det håller i sig även tills man ser filmen. För en del detaljer avviker som sagt från min personliga syn på hur jag trodde att dom skulle se ut. Vilket i och för sig bara var väntat, men lite ovant.
Posted 04 September 2011 - 17:31
Artikeln på Aftonbladet
Posted 21 December 2011 - 07:07
Posted 21 December 2011 - 08:42
Posted 21 December 2011 - 12:19

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 21 December 2011 - 16:18
Posted 21 December 2011 - 18:21

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 21 December 2011 - 19:31
Posted 21 December 2011 - 21:38
Sedan är det uppenbart att den kommer skilljas från boken. Filmen görs som om LotR redan fanns medans när boken skrev så fanns där inga planer på en saga om ringen. Så medans ringen bara var en magisk ring som gjorde Bilbo osynlig i boken så lär den vara betydligt mer än så i den här filmen.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 December 2011 - 21:54
Posted 22 December 2011 - 08:45
EDIT: Det var katten som ville säga oss alla här på forumet något. Får se om jag kan lyckas översätta det
Edited by Fiskrens, 22 December 2011 - 08:46.
Posted 22 December 2011 - 15:40
Edited by Crusader, 22 December 2011 - 15:42.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 22 December 2011 - 21:09
Winter is Coming
Posted 22 December 2011 - 21:40
Posted 15 February 2012 - 13:13
http://thorinoakensh...warf-documents/
Posted 15 February 2012 - 15:54
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter