Ditt humör i smilies ;)
Started by Forever Xena, Sep 27 2005 12:43
554 replies to this topic
Posted 26 October 2007 - 17:02
Nej, jag var inne en snabbsväng på jobbet igår och valde och logga in osynligt... och eftersom jag aldrig loggar ur normalt sett så behålls den statusen när jag surfar hit på min egen dator.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 December 2007 - 17:19
Kanon kul...
Igår vid ½5 tiden - mitt emellan två sidor - så tvärdör mitt adsl modem.
Sk-t kul.
Prefekt timing eftersom jag jobbade fm idag.
In och köpte nytt modem (nu har d-link skrotet dansats ut!
) och har efter lite mer än 24 timmar äntligen fått fart på internet igen.
Kramar internet 
Saknat mig?
Prefekt timing eftersom jag jobbade fm idag.
Kramar internet 
Saknat mig?
Edited by XC, 14 December 2007 - 17:21.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 18 December 2007 - 20:55
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011 Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey Murdoch Mysteries Stargate SG-1 Jonathon Young Nikola Tesla Tv-serier
Posted 28 December 2007 - 22:18
vad ska jag göra nu då?
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011 Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey Murdoch Mysteries Stargate SG-1 Jonathon Young Nikola Tesla Tv-serier