Bra musik som ligger i bakgrunden och ständigt förändras och sedan blir kraftfull när man ingår i strid. Inget man stör sig på eller så utan ger en bra bakgrund.
Jag saknar lite ett bra coversystem men jag antar att jag blivit lite bortskämd på sista tiden.
Men sedan finns där en massa bra saker som att liken inte försvinner utan blir kvar, hela grejen med skuggor och mörker och att man måste skjuta sönder lampor för att kunna bli Darkness (och som tur är, ett mycket bra mörkerseénde) är väldigt intelligent gjort. En massa side-quest, hemliga saker att hitta, telefonsystemet, bra röstskådespelare, bra grafik och animationer.
Fantastiska mellansekvenser både i Third Person och First Person som inte bara ger spänning och action utan även drama och romans.
Sedan får man inte glömma allt extra. Över 100 upplåsbara Extramatrial (visseligen mest concept art, men ändå), hela Filmer, hela avsnitt av t ex den klassiska Flash Gordon TV-serien, Hela Animerade Avsnitt av t ex Popeye (Karl-Alfred) och andra klassiska animerade TV-serier, musikvideos osv att se på TV-apparater och en massa låtar att höra på radion.
Jag skulle utan tvekan säga att detta är den bästa serietidnings-licensspelet som gjorts sedan de klassiska Spider-Man.

This topic is locked