ARGH!/*snyft* v.2
Posted 21 October 2009 - 13:10
Posted 22 October 2009 - 16:58
Posted 22 October 2009 - 20:49
Posted 24 October 2009 - 12:25
Får väl sätta en lapp på motorcykeln och hoppas att personen är resonlig. Har ju iallafall fotograferat så förhoppningsvis går han med på att betala utan några problem. I annat fall måste jag ju hur som helst polisanmäla för att kunna få ut några försäkringspengar ...
Det kluriga är väl att skadegöreslen inte är avsiktlig, så det finns väl risk för att det blir strul med försäkring och sådant.
Seeeeegt....
Edited by Noveau, 24 October 2009 - 12:26.
Posted 24 October 2009 - 17:40

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 24 October 2009 - 18:04
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 25 October 2009 - 00:05
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 25 October 2009 - 00:10
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 25 October 2009 - 00:14
Posted 11 November 2009 - 15:31
Posted 11 November 2009 - 17:45
En gång har det inträffat att jag inte fått min film därifrån, men det var bara att höra av sig så skickade de en ny.
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 14 November 2009 - 02:59
Hon har vart på fest & nu så ska hon ha efterfest.
Vill inte vara en tråkmåns men att festa varje helg och ha på musik på hög volym , prata högt som galningar så väcker en.
Är förkyld & lyckats jobba dubbel pass de senaste två dagarna, så man ville ha lite sömn.
Men ibland startar hon med festande på torsdags nätter,som håller i sig genom fredagen & lördagen.
Var själv väck förra helgen, pga biverking av vaccinet, men då höll grannen sig lugn.
Nej, är nu så trött på grannen & festandet.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 14 November 2009 - 13:25
Har själv råkat ut för det där att grannen kommer hem efter en kväll ute och drar igång stereon på högsta volym (en vardagsnatt).
Någon enstaka gång kan man ju stå ut med, men när det händer mer ofta än sällan då skulle jag bli rätt irriterad på grannen.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 19 November 2009 - 14:24
Sista när jag köpte en limpa cigg så hade de sänkt priset, och även paketpriset var sänkt med 1.50.
Nu i dag
Här trodde jag att de sänkt priset pga smuggling och sånt igen och så blir man total lurad egentligen eftersom de tagit bort en från paketet.
När det var 20 cigg, så kostade de 2.50st nu när det är 19 kostar de 2.55st
Posted 19 November 2009 - 14:30
Seriöst: Skulle också bli upprörd om jag köpte en produkt som alltid innehållit X antal stycken och kommer hem och ser att de minskat ned.
Edited by XC, 19 November 2009 - 14:31.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 19 November 2009 - 14:34
Det har jag redan gjort eftersom jag är tvungen att gå ut på balkongen i ur&skur för att rökaSe det från den ljusa sidan - nu har du ju chansen och börja trappa ned!
Från 20-25 per dag till ca. 12 (några mer kanske, beroende på vad jag gör)
Posted 19 November 2009 - 14:35

Posted 24 November 2009 - 21:32
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 November 2009 - 21:41
Posted 25 November 2009 - 00:18
Nu har grannen tagit det lugnt verkar det som.
Är så irriterad/arg.
Har inte vart aktiv på mina egna forum, hemskt nog. Nu när man kollade igenom ett av dom så fatas det trådar.
Visar sig att forum hft uppdatering och det ställt om vissa inställningar på forum.
På något som heter ; Autoreducering har denna blivit aktiverad.
Denna tar bort trådar efter en viss tid(efter 90dagar i detta fall). Seriöst vad irriterande.
Inte bara för mej som Admin, utan för medlemmar. Har en del rpg/rollspelform och trådar med fakta om karaktärer är bortblåsta nu.
Har nu vart i administrationspanelen ett tag nu. Först virrat runt och sen gått igenom en hel del avdelningar var för sig och avaktiverat , så det inte tas bort mer trådar.
Sen så försöker man komma på hur man kan lufta fram forum, så de blir aktiva igen.
Tycker ialla fall där jag är så lider en del forum inaktivitet. En del är mer eller mindre döda hemskt nog.
Ett annat form man vart medlem på las ner (3-4 månader sen), där hade man var medlem i ca 6 år.
Jaja, nån gång kommer även forum till ett slut, antar jag. Men det är lite svårt, då man fäst sig vid ett ställe.
Sen fick man reda på att dagen man skulle göra ett prov har ändras. Känns lite som sista minuten med information.
Får ta tag och plugga tills torsdagen. baha just du man trodde att man hade tid över så ryks det ifrån en.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 16 December 2009 - 17:23
Posted 16 December 2009 - 17:34
Posted 16 December 2009 - 17:43
Posted 16 December 2009 - 18:00
Posted 17 December 2009 - 09:50

This topic is locked