VAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ARGH!/*snyft*
Posted 06 August 2007 - 12:03
VAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMMMMMMTTTTTTTTTTTTTTTTTT
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 06 August 2007 - 12:43
Posted 06 August 2007 - 12:48
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 August 2007 - 13:08
Är det ingen som vet vad fickringare är? Händer det inte andra också att folk har telefonen i fickan och kommer åt en knapp som automatiskt ringer upp (typ senaste nummer eller nåt) och när man svarar hör man folk i bakgrunden men de har ingen aning om att de har en öppen linje?
Nä, häromkring har man knapplås...
//Peak
sixty six."
Posted 06 August 2007 - 13:38
Däremot så har det hänt ett par gånger att party-råttor ringt fel nummer och skriker som besatta i telefon... åt ingen särskilld... mitt i natten...

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 06 August 2007 - 14:39
Det konstigaste är att nattens telefonsamtal kom från en fast telefon. På Volvo Personvagnar. Idioter.
Posted 06 August 2007 - 16:09
Ang. det jag sa om att alla var gnälliga så menade jag förstås inte här på forumet eller tråden, (hell, den är ju tillägnad gnäll!
Jon var namnet:
Posted 07 August 2007 - 14:28
//Peak
sixty six."
Posted 07 August 2007 - 14:56
Svettas ihäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääl!
Hoppa ner i den här och svalka av dig lite.

När du kommer upp kan du ta en sådan här.

Eller ett alkoholfritt alternativ om du hellre föredrar det.
Edited by Cartman, 07 August 2007 - 14:56.
Posted 07 August 2007 - 18:11
Mitt under SG-1. Daniel stöter på sg-nånting vid stargate'n. Och sekunden ledaren för den gruppen går till staden för att berätta om det, BAM!
bilden blir svart.
Samam sak ute på mor och fars TV.
Yay för skitboxers
Inte första gången det händer heller
Posted 07 August 2007 - 21:20
Men föreställ dig ett myggbett på ögonlocket. Var ett tag sen, men det såg ut som om jag varit i slagsmål under natten
J*kla h*lv*tes f*rb*annade SKITBOXER!!111elva!
Mitt under SG-1. Daniel stöter på sg-nånting vid stargate'n. Och sekunden ledaren för den gruppen går till staden för att berätta om det, BAM!
bilden blir svart.
Samam sak ute på mor och fars TV.
Yay för skitboxers![]()
Inte första gången det händer heller
TV-nätet slogs ut i stora delar av södra Sverige på tisdagskvällen.
Som om alla tittar på det programmetHundratusentals tittare drabbades - och missade delar av "Allsång på Skansen".
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 07 August 2007 - 21:40
SFN struntar väl i Falsksång på skansen. Vad som är viktikgt är att hela södra sverige gick miste om sin dagliga dos SG1.
Men ni kan andas ut go vänner för Allsången visas i repris
Edited by XC, 07 August 2007 - 21:41.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 August 2007 - 21:42
Det visas väl i repris i vanliga fall ändå, löjligt.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 07 August 2007 - 23:27
Me too! Det är för närvarande 29,6 grader i lägenheten, ska bli kul att gå och lägga sig om en stundSvettas ihäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääl!
Winter is Coming
Posted 13 August 2007 - 17:58
Ni ska bara veta vad jag tycker om brandvarnare som det inte går att plocka ut batterierna från, s.k engångsbrandvarnare.
Egentligen så är det rätt kul, men inte då det hände.
Lite svårt att somna i natt och legat i halvdvala halva natten och precis när jag somnat in ordentligt och sover som en prinsessa
Tänk er 04.30 yrvaken med ett j*vla brandlarm som tjuter
Sliter i batterierna för att få loss dom, inte en chans sitter stenhårt, samtidigt som jag pressar ena handen på 'högtalaren' till larmet.
Efter mycket om och men, tar jag hjälp av en tång och sliter ut ena batteriet. *pust* äntligen det blev tyst.
Så jag var en aning trött i morse när jag skulle upp, för inte var det lätt att somna om efter det precis, för att inte tala om hur varmt och fuktigt det var pga vädret.
Som sagt, kalabalik
Posted 13 August 2007 - 18:08

Posted 15 August 2007 - 15:25
Orsaken var kabelbrott?? vad det nu kan betyda? Någon som klippt av kabeln till Gävle eller...
Vi var fler på jobbet som råkade ut för det igår fick jag reda på idag.
Posted 15 August 2007 - 17:35
Posted 15 August 2007 - 20:09
nästa vecka börjar jag jobba igen.
me too...
iofs börja jag inte förän på tisdag kl 13. men me tanke på att ja typ hatar mitt jobb, så tråkigt, så vill ja hellre dö eller nått.
Posted 15 August 2007 - 20:31
Och då jag började googla efter information säger det att det kan hålla på i flera veckor innan det blir bra....
Sometimes I hate my life...
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 15 August 2007 - 23:23
Posted 15 August 2007 - 23:30
*får panik*
//Peak
sixty six."

This topic is locked