Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie, Rond: 2; Heat: 00/32; Status: Bygger Upp Spänningen!
Har ni byggt upp spänningen färdigt snart
Posted 26 September 2006 - 17:39
Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie, Rond: 2; Heat: 00/32; Status: Bygger Upp Spänningen!
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 September 2006 - 17:51
Posted 26 September 2006 - 17:54
Posted 26 September 2006 - 20:21
Posted 26 September 2006 - 20:32
Edited by XC, 26 September 2006 - 20:34.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 September 2006 - 20:44
blir det 1 dags uppehåll innan rond 2?? så vi ska tro att det ändå BLIR en veckas uppehåll.
![]()
Posted 26 September 2006 - 20:52
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 26 September 2006 - 21:04
nä, nu har spänningen muterat till frustration.
![]()
Har vi inte väntat länge nog nu![]()
Spänningen är på maximum just nu
Edited by GaterGirl, 26 September 2006 - 21:04.
Posted 26 September 2006 - 21:05
Posted 26 September 2006 - 21:09
Jaha, så du ser Peaks hus därifrån du bor.Jag har inte sett någon som stormat Peaks bostad och försöker tvinga honom till att få oss att dra igång tävlingen. Uppenbarligen är ni inte desperata nog
Posted 26 September 2006 - 21:10
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 26 September 2006 - 21:10
Jag har inte sett någon som stormat Peaks bostad och försöker tvinga honom till att få oss att dra igång tävlingen. Uppenbarligen är ni inte desperata nog
Posted 26 September 2006 - 21:15

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 September 2006 - 21:53
Jaha, så du ser Peaks hus därifrån du bor.
eller har du satt ut övervakningskameror.
Lite långt att åka bara, annars kanske vi hade knackat på din dörr i Örebro istället.
Du vet väl att det går tåg härifrån Gävle dit va?
Äh, kom igen.
Posted 27 September 2006 - 14:49
Posted 27 September 2006 - 15:06

Posted 27 September 2006 - 15:30
Posted 27 September 2006 - 15:35
Edited by XC, 27 September 2006 - 15:38.

Posted 27 September 2006 - 16:32
Posted 27 September 2006 - 17:00

Posted 27 September 2006 - 17:16
Posted 27 September 2006 - 18:15
Okej, att Kermit har dålig smak vet ju alla.... Men XC? Nu blir jag beviken!
Posted 27 September 2006 - 18:33
jag valde mest Dallas för att jävlas lite.
Jeremiah är väl skapad av JMS. Förvisso ligger han bakom underbara Babylon 5, men eftersom han har sabbat Spider-Man till den grad att den är närmast oläsbar så förtjänar Jeremiah ingen röst. Logiskt?
Posted 27 September 2006 - 18:40