ARGH!/*snyft* v.2
Posted 26 February 2010 - 14:42
Senast i går trakasserade en kontrollant från radiotjänst grannen & försökte ge sig på mig.Till en viss del fattar jag att det är ett hårt jobb, men att stå vid dörrar & lyssna efter tvljud, kolla in fönster efter tv är så överdrivet,så det slår om det.
Frågan är hur långt de får gå innan det blir övertramp. En annan har ju vart laglydig & ändå känner sig påhoppad & anklagad.
Jaja, ska inte gå in på den gröten idag.
Lyckades fixa tv.en efter flera timmar.
Därimot har jag fått krångel med skrivaren. Känner mej inte teknisk alls.
Men skam den som ger sig i första taget ^^

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Posted 27 February 2010 - 18:25
Posted 27 February 2010 - 18:27
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 03 March 2010 - 17:56
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 03 March 2010 - 18:10
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 03 March 2010 - 18:15
-Gangstagrass
Posted 03 March 2010 - 18:18
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 03 March 2010 - 18:19
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 03 March 2010 - 18:23
Nej det blir ingen Mac. Jag gillar att tortera mig själv alldeles för mycket.
-Gangstagrass
Posted 03 March 2010 - 18:29
Posted 10 March 2010 - 17:40
Posted 10 March 2010 - 18:20
Kvinnor, så svåra att förstå sig på!
Posted 10 March 2010 - 18:26
Pst. Fast alla är vi inte knepiga. Tror jag iaf
Posted 10 March 2010 - 19:40
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 10 March 2010 - 21:13
Posted 13 March 2010 - 15:36
Posted 17 March 2010 - 18:23
Less på tjejer som förväntar sig prinsen på den vit springaren som ska komma. Varför ska killen göra allt jobb när det kommer till dating? Lite initiativ skulle inte vara fel
Posted 17 March 2010 - 18:38
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 17 March 2010 - 19:48
Jag gillar inte att hålla låda i 3 timmar under en date. Får en att undra om tjejen inte har några egna intressen eller åsikter här i livet.
Eller tror tjejer på det som står i de där tidningarna (amelia eller vad tidningen hette) "Låt killen föra konversationen, det får honom att känna sig viktig" (???) WUT! Det får mig att känna mig som en idiot.
(notera att jag inte är någon bufflig typ som tar stor plats här i livet utan försöker föra konversationer så att den andra parten kan ta över tråden)
QQ-MAN over and out
(well, snart är man väll ute där igen
Posted 18 March 2010 - 10:08
Posted 18 March 2010 - 11:25
Fick problem med att RSS-ikonen i adressfältet försvann i Firefox. Misstänkte att det var FooBar som var boven och inaktiverar det, visade sig att det inte var det... Inaktiverar alla 36 tillägg och återaktiverar dem ett efter ett... INGA FEL... Konstaterar att FooBar tydligen inte är helt kompatiblelt med mitt tema Yogurttree.
Edited by XC, 18 March 2010 - 11:26.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 18 March 2010 - 18:05
Penicillinet har iaf börjat hjälpa, nu kan jag dricka vatten utan att det gör så ont så jag vill gråta....
Enda "fördelen" är väl att jag tappat typ 5 kg.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 April 2010 - 16:17
Vågar fan inte öppna mailen
Posted 06 April 2010 - 16:28
Sen undrar jag varför du postar det här? Låter mer som "motsatstråden" tycker jag.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin

This topic is locked