Det är ju fredag idag, så alla kanske är ute och festar medan vi väntar här otåligt på en ny omröstning
Turnering: Tidernas Bästa TV-Serie
Posted 29 September 2006 - 19:42
Det är ju fredag idag, så alla kanske är ute och festar medan vi väntar här otåligt på en ny omröstning
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 September 2006 - 20:50
hmpf. vem är ute och festar istället för att skapa en ny omröstning?
![]()
Marie är ute och festar. Det är hennes tur.
Men oroa er inte. Det blir dags att rösta för er också. Och se till att rösta i kväll - i morgon kan det vara för sent.
(PS. Jag skojar inte.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 September 2006 - 21:01
huh, vad händer då?Men oroa er inte. Det blir dags att rösta för er också. Och se till att rösta i kväll - i morgon kan det vara för sent.
![]()
(PS. Jag skojar inte.)
Posted 29 September 2006 - 21:21
...eller inte.
Posted 29 September 2006 - 21:26
Misstänker att The Dark Side har planerat en attack på internet eller ngt liknande så att alla våra datorer enbart visar det den mörka sidan finner acceptabelt och då ligger en tv-serieturnering där icke-genre-serier som Bumbibjörnarna tar sig vidare gång på gång illa till.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 September 2006 - 21:35
Earth 2 är en bra serie men jag gillar inte slutet. Tror i tredje avsnittet från slutet, så slutar den spännande när Devon läggs i statis, men så i nästa avsnitt så kommer det ett avsnitt som borde ha visats i början. . Vet inte om det behövs spoilertaggar.
Posted 29 September 2006 - 22:11
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 September 2006 - 22:18
Posted 29 September 2006 - 22:32
Midsomer Murders för att den är ett exempel på klassisk brittisk pusseldeckare.
Posted 29 September 2006 - 22:50
Posted 29 September 2006 - 22:58
Edited by Catholic Block, 29 September 2006 - 22:59.
each pray'r accepted and each wish resign'd
Posted 30 September 2006 - 00:08
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 30 September 2006 - 07:04
Jag minns inte vilken kanal jag såg det på men sista avsnittet jag såg var Flower Child (vet att det gått på danska Tv2 också).
I så fall vart det danska Tv2. Sista avsnittet som gick på TV4 var det All About Eve som var sist. (I alla fall under första omgången.)
Jag minns att jag gillade Earth 2 när den gick på svensk TV men jag har väldigt vaga minnen om vad den egentligen handlade om. Den blev aldrig avslutad va?
Den lades ned efter första säsongen. Det gjordes dock planer på en säsong två, enligt en källa från produktionen som jag var i kontakt med, vilket skulle ha inneburit en sådan kraftig retool att jag är glad att serien lades ned.
Posted 30 September 2006 - 07:36
Nej.Den blev aldrig avslutad va?
Posted 30 September 2006 - 08:04
På dvdn är det Flower Child som är sist.
Men förbannat idiotiskt slarv!
Posted 30 September 2006 - 09:18
huh, vad händer då?
Men oroa er inte. Det blir dags att rösta för er också. Och se till att rösta i kväll - i morgon kan det vara för sent.![]()
(PS. Jag skojar inte.)
![]()
Ni förstår nu.
Säg aldrig att jag inte varnar er innan jag gör något drastiskt
(Fast det här har mest att göra med dåliga tider än överdriven snällhet från min sida...
Posted 30 September 2006 - 10:44
Tur att man brukar vara bland dom första som röstar då
Posted 30 September 2006 - 10:45
Posted 30 September 2006 - 17:18
Kan inte fatta CSI förlorade till Bumbibjörnarne
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 01 October 2006 - 09:54
Jag missade
Jag sa de flesta - inte alla
Posted 01 October 2006 - 19:33
Men Marie, har du inte börjat titta på Battlestar Galactica än?Skinande blankt
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 01 October 2006 - 19:36

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 October 2006 - 19:39
Det var första försöket att se på serien...
Posted 01 October 2006 - 20:49
Posted 01 October 2006 - 21:26
T.o.m Peak har röstat

This topic is locked