Snyggt jobbat! Onward you go. Fail now and the dark side get you it will. Själv har jag varit rökfri bortåt en 10 år sådär. (Sedan den 1:a chockhöjningen.) De få gånger jag har provat på igen så har jag upptäckt att jag inte kan röka längre. Det tar tvärstopp.
Edited by Kizmiaz, 01 May 2010 - 21:57.
../l、 Getting old is when a narrow waist and a broad mind change places! (゚、 。 7 l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train! じしf_,)ノ
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Tack, Fiskrens! Du blir inte inspirerad att göra ett nytt försök då?
Mnjaejokanske... Har gått så många gånger att jag börjar känna igen cyklerna: när det bara blir ett beroende och ingen som helst njutning bakom är det dags att lägga av. Tyvärr så har det kunnat gå så långt som 2 år utan att jag helt kunnat släppa beroendet. Möjligen kan jag skylla på att det är just snus, som visst är mer beroendeframkallande och svårare att släppa än cigg. Men mest är det så klart karaktären.
"It's only called paranoia if you can't prove it" - William Gibson
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Ja, allt handlar ju i grund och botten om viljan. Vilket jag tidigare saknade och därför inte ens ville göra något lamt försök att sluta då jag visste att jag egentligen inte ville. Men nu kände jag mig redo och som sagt var, envis och stolt som jag är så är det otänkbart för mig att börja igen för vilket nederlag det vore! Nej, det är bara att härda ut
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Numera efter diverse krascher och liknande blir jag alltid jätteglad över att lyckas. Det är roligare att bli glad än deprimerad av misslyckanden har jag insett. Mest brukar jag sitta och skrika för mig själv, för jag glömmer bort den här tråden.
I alla fall, videon är ett intro till Morrigan Highs tredje säsong. Det kan kort beskrivas som en rollspelskampanj i samma stil som Buffy, men med mer subtila övernaturligheter och mer fokus på personerna. I dramaturgin har jag hämtat väldigt mycket från just TV-serie estetiken. Några klipp är dock förkorta för att de ska bli bra (de fladdrar för hastigt förbi), men det är ändå ett steg bättre än de två tidigare introna. Postar den här så den inte ska gå att missa.
Någon som känner igen musiken, btw? (Förutom Wylie och Crusader då förstås... )
Yes! Jag bidde befodrad till Kapten i Smugglers IV så nu kan jag ratta slagskepp!
Nackdelen är dock att de inte kan köpas, bara erövras...
../l、 Getting old is when a narrow waist and a broad mind change places! (゚、 。 7 l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train! じしf_,)ノ