Carty: Det var ett helt gäng filmer som följde efter serien, tror den första hette "Hart to Hart Returns" och spelades in 93.
Så det finns fler filmer än dom som Voddler tänker erbjuda? Det var väl 4 som man skulle kunna se gratis har jag för mig att du nämnde.
Par i Hjärter är guld!En riktigt bra serie som man sällan missade ett avsnitt av. Givetvis är jag nyfiken på dessa filmer. Känns det som en film när man ser den, eller är det mer som att man har satt ihop 2-3 avsnitt av tv-serien och kallar det för film?
Jag gillade också Par i hjärter när jag var liten.Lustigt att ni nämner det nu också, dom gjorde en parodi/hyllning till den serien i senaste avsnittet av Chuck.
Hehe, det var ett kul klipp. Man kände ju igen vad dom hade låtit sig inspireras av.
Kul att du också gillade Par i Hjärter.
Fanns det någon mer seri(er) som du tyckte om och följde från den tiden?
Waltz witch Bashir har jag hört mycket gott om och jag såg en hel del trailers då dom kom. Filmens verkar riktigt intressant och ser ut att vara väldigt snygg. Jag har den hemma i hyllan. Fortfarande inplastad.Jag får se till att åtgärda det framöver.
Det tycker jag du ska göra. Det gäller även dig Synon.
Ja, jag och Synon får väl påminna varandra medans du eldar på oss med jämna mellanrum så kanske det blir någon ordning.
På tal om animerade filmer med anknytning till krig. Jag antar att du har sett Persepolis? Är den bra?
Jag var på väg att se In the Electric Mist för ett tag sedan, men det blev annat istället. Den verkar intressant
Det är många bra skådisar med iaf. Kelly MacDonald alone gör det värt att kolla upp.
Instämmer. Hon är riktigt bra och alltid sevärd. Iaf i det som jag har sett med henne hittills.
Jag såg även att John Goodman är med i In the Electric Mist. Jag började undra vart han hade tagit vägen. Jag hörde något (rykte?) om att han var sjuk. Sedan så har jag väl inte haft ögonen öppna tillräckligt mycket efter hans filmer. Speed Racer är väl det senaste som jag såg med honom. Jag har hört att han ska vara med i Treme.
Mycket möjligt men jag skulle behöva se om både den och Plutonen för att avgöra. Born on the 4th of July gillade jag däremot inte.
På tal om TLJ och krig så är han ju med i den sista och minst kända i Oliver Stones Vietnam trilogi, Heaven & Earth
Jag vill även minnas att jag tyckte den filmen var riktigt bra då jag såg den. Betydligt bättre än dom andra två filmerna i tirlogin.
Jag skulle väl behöva se om alla tre filmerna. Fast jag är rätt säker på att jag kommer att ogilla både Plutonen och Född den fjärde Juli även dessa gånger. Men man vet aldrig. Sedan är det ju trevligt att se hela trilogin i ett svep någon gång för att se hur helheten fungerar.

This topic is locked