@Predabot. Jag orkade aldrig läsa klart de där Hulk-serierna. Men de ska vara bra alltså? Tyckte inte så värst bra om Hulk#1 heller. 
Nå, om du inte gillade det du har läst hittills så är det nog ingen idé att du fortsätter, är jag rädd.

Det är ungefär samma kvalité på alltihop skulle jag säga, nämligen.
Måste säga att jag är förvånad att du faktiskt läser detta, och gillar det:
Clandestine - Helt ny Marvel-serie som var rätt underhållande. Dock tveksamt om jag kommer fortsätta läsa...
The Twelve - Andra numret av JMS nya serie som håller rätt hög kvalite, men inte riktigt tilltalar mig.
Silver Surfer - In Thy Name: Sista numret av denna schyssta miniserie. Tyvärr jämför jag med Silver Surfer: Requiem hela tiden och då den serien var guld känns denna sämre. Men det är trots alla en bra Silver Surfer-serie.
ASM - håller så sjukt hög klass just nu att jag blir uppspelt som ett litet barn som fått i sig för mycket socker.
Har fått för mig att du inte läser i princip några serier från den berömda mittenfåran, så det här var sannerligen en överraskning.

ASM återstår det att se vad jag kommer tycka om, men grundiéen med att göra om spindeln till samma karaktär som han var i början av 80-talet känns ganska korkad om jag ska vara ärlig.
Är verkligen SS: In Thy Name alls bra?

Tecknaren är ju så dålig så att jag börjar må illa när jag ser på det... han är i samma liga som USLA Humberto Ramos.
Själv läste jag nyss näst sista delen av Transformers: Devastation #5, och det verkar bli en rätt bra avslutning. Teckningarna och färgläggningen är lite upp och ner från nummer till nummer i IDW's Transformers-titlar, men storyn är rätt underhållande för det mesta.
Edited by PredaBot, 09 February 2008 - 19:15.