ARGH!/*snyft* v.2
Posted 07 May 2010 - 19:46
Posted 07 May 2010 - 20:41
Ja, jag skrev väl soffan.
Det är sant. Men kan du inte bädda ner dig helt med lakan, kudde och påslakan? Samt kanske försöka spänna fast någon filt eller två över den så det känns som att du har tak och väggar?
Hmmm, en soff koja, låter lovande. Blir omedelbart att sätta igång att rita i Cad. Taket måste dock hålla för en kattstackare.
Posted 08 May 2010 - 02:17
Jag satte på ugnen. 10 minuter senare när jag öppnade ugnen så välkomnades jag av ett gigantiskt rökmoln. Det visade sig att där fanns en väldigt smutsig plåt i ugnen. Jag trodde aldrig att så mycket rök kunde finnas i en liten ugn men fy fasiken... ett gigantiskt måln bara välde ut rakt i ansiktet på mig. Mina ögon började svida likaså min hals. Jag höll på att få panik. Hela köket och vardagsrummet fylldes med rök. Och givetvis så börjar brandvarnaren att tjuta. Jag öppnade till hallen men den blev också snabbt rökfylld. Jag stängde mina föräldrars sovrum för att inte råka kväva dem. Ytterdörren och altandörren öppnade jag.
Huset är fortfarande fullt med rök men inte så farligt längre. Men jag hostar fortfarande som bara den. *HOSTHOST*
Föresten, tack för alla vänliga ord ang. min födelsedag. Det hjälpte.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 08 May 2010 - 14:44
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 08 May 2010 - 15:01
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 14 May 2010 - 23:25
Winter is Coming
Posted 15 May 2010 - 01:23
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 16 May 2010 - 00:05
Ett helsike med drivrutiner och sånt krafs, speciellt om man installerar fel eller för gamla sådana
Winter is Coming
Posted 16 May 2010 - 08:29
Eller för nya med, för den delen: jag var tvungen att installera om Win7 för att få mitt Wireless-N kort att funka som krävde en äldre version (hade redan kört Windows Update). Att bara lägga på den äldre versionen funkade givetvis inte.Ett helsike med drivrutiner och sånt krafs, speciellt om man installerar fel eller för gamla sådana
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 17 May 2010 - 15:34
Det är alltid samma sak. Man planerar något men måste sedan ändra sina planer för pappa planerar över dem. Långt ifrån första gången det händer. Att han sedan blir så hånfull gör det inte bättre precis.
Det går inte heller att diskutera med min pappa för han blir så sur och arg och jobbig då.
Resultatet är iallafall att jag är väldigt sur, besviken och deppig idag. Och väldigt väldigt trött.
Edited by Crusader, 17 May 2010 - 15:35.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 May 2010 - 15:46
Posted 17 May 2010 - 16:52
Winter is Coming
Posted 17 May 2010 - 20:32
Som tur är har det löst sig igen. Ironiskt nog på samma vis, med att pappa planerade om utan att bry sig om att nämna något. Han fixade det där mötet idag istället så nu kan vi visst åka och hämta mina glasögon ändå.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 May 2010 - 21:01
Posted 25 May 2010 - 19:20
Winter is Coming
Posted 25 May 2010 - 19:44
Posted 25 May 2010 - 19:49
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 25 May 2010 - 19:51
Winter is Coming
Posted 25 May 2010 - 19:59
Posted 25 May 2010 - 20:00
Posted 25 May 2010 - 20:06
Posted 25 May 2010 - 20:07
Ahh du har inte glömt!!!Stackare. Vi får väl skjuta upp vår date tills pollensäsongen är över då
Edited by Rick Hunter, 25 May 2010 - 20:08.
Winter is Coming
Posted 25 May 2010 - 20:11
Posted 29 May 2010 - 01:46
Photoshop, alla musik mappar man hade verkar vara borta.
Irriterande att man inte han att rädda alla saker man hade på datorn innan den dog.
Ska fråga om hjälpa av sambons kompisar, men det blir irriterande att man måste köpa en ny datorn.
Den gamla datorn har man haft i över sju år.
Sen råga på det så verkar skrivaren/scannern strejka. Måste köpa ny laserton till den.
Tekniska prylar är inte min grej verkar det som. För en vecka sen så krånglade digital kameran också.
Tur är väl det att man ska börja sommar perioden ut, så man får i hopp pengar.

FenriUlven Forumet ~ Deviantart Konto
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."

This topic is locked