Du röstade på filmen du inte hade sätt?Det var vad jag gjorde också, fast tvärtom!
Jag röstar väl på den filmen jag har sett utav av de:
Thor
Årets Film 2011 - Diskussionstråd
Posted 28 January 2012 - 14:23
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 January 2012 - 10:08
Absolut - oddsen att jag skulle tycka den var sämre än Thor var gigantiska!Du röstade på filmen du inte hade sätt?
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 29 January 2012 - 11:43
Winter is Coming
Posted 29 January 2012 - 17:57
Jasså, gillar du inte tecknad film?Conan var inte bra men det finns inte en chans att jag skulle orka se den andra så jag blir tvungen att rösta på Conan i alla fall.
Jag tycker att det är synd att många verkar strunta i L'illusionniste för det är en väldigt bra film och väldigt underhållande att se.
Edited by Crusader, 29 January 2012 - 18:03.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 29 January 2012 - 20:33
Enkelt val idag, Cowboys & Aliens var klart mer underhållande än skräpet Kronjuvelerna som jag nästan inte klarade av att se klart.
Winter is Coming
Posted 30 January 2012 - 19:02
Ang. svenskt morddrama: Fast det var ju aldrig något mord så är verkligen morddrama rätt?Stängt för räkning en stund
1 valde att avstå men 7 stycken vill gärna vara aliens i vilda västern och ingen vill vara med om ett svenskt morddrama.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 30 January 2012 - 19:06
Edited by Georgia, 30 January 2012 - 19:06.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 30 January 2012 - 22:25
Winter is Coming
Posted 30 January 2012 - 23:36
Hmm, jag tror nästan jag har sett den filmen.
in
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 31 January 2012 - 20:03
Undrar vilken film man ska se istället? Dagens duell brukar ju bestämma åt mig annars
Edited by Rick Hunter, 31 January 2012 - 21:15.
Winter is Coming
Posted 31 January 2012 - 21:14
(Ställer mig i ett hörn och mumlar bistert vidare om att vi skulle kunna ha en annan, mer rättvis turneringsform första omgången...)
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 31 January 2012 - 21:20
(Ställer mig i ett hörn och mumlar bistert vidare om att vi skulle kunna ha en annan, mer rättvis turneringsform första omgången...)
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 February 2012 - 00:10
Anade att nån skulle snappa upp det där.Hmm, jag tror nästan jag har sett den filmen.
Jag har inte sett den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor men jag tvivlar starkt på att den skulle vara bättre The King's Speech.
Edited by Wylie Times, 01 February 2012 - 00:11.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 01 February 2012 - 07:06
Ditt tvivel stämmer: den är inte bättre.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 01 February 2012 - 10:32

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 February 2012 - 22:04
Winter is Coming
Posted 01 February 2012 - 22:22
-Gangstagrass
Posted 02 February 2012 - 11:43

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 02 February 2012 - 18:30
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 02 February 2012 - 19:39
Posted 02 February 2012 - 19:43
Ärligt talat tänkte jag först på din kombo, Wylie - men jag var för lat!
Posted 03 February 2012 - 18:08
http://www.scifinytt...ndpost&p=249264Finn den gemensamma nämnaren.
Den gemensamma nämnaren är:
Edited by Synon, 03 February 2012 - 18:09.
Posted 03 February 2012 - 19:44
Posted 03 February 2012 - 22:36
En trasig bildlänk?http://www.scifinytt...ndpost&p=249264Finn den gemensamma nämnaren.
Den gemensamma nämnaren är:
-Gangstagrass
Posted 03 February 2012 - 23:00
PROTEST! Jag har missat att den filmen är med i tävlingen!
-Sora, Kingdom Hearts