Jag förstår det. Det här är trotts allt bara något vi gör för skoj skull så tänk inte på att du måste vara här och rösta eller så utan ta bara hand om dig själv! ![]()
Årets Film 2012 - Diskussionstråd
Posted 04 February 2013 - 02:38
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 February 2013 - 07:20
Du skulle sagt till...Fast jag hade velat se Mirror, Mirror vs Snow White and the Huntsman så du kunde ju ha fuskat lite där.
Rick: Med det som hänt så förstår jag det.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 04 February 2013 - 16:26
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 04 February 2013 - 18:46
Kunde inte bestämma mig så jag tänkte att jag skulle tänka på saken. Det gick ju bra
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 04 February 2013 - 18:56
Äsch då! Ja, jag misstänker att du iaf inte hade röstat på Mirror... ![]()
Btw: är det någon som vill att jag väntar till typ 19-20-tiden någon gång så bara hojta till! Jag kan säkert vara flexibel...
Annars brukar jag ofta ta tag i det här direkt när jag kommer från jobbet.
Crusader: jag hoppas jag tydde din bildgåta rätt.... ![]()
Ska erkänna att jag fick lite handsvett när jag slumpade fram The Artist. Vem skulle den möta nu? *handsvett* Imo förra årets bästa film! Uggie FTW! Bara se på den lilla raringen här till vänster...
Och sen är ju själva filmen inte fy skam!
Posted 04 February 2013 - 18:58
Hur kan det misstolkas? The X Pendel Balls.
![]()
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 February 2013 - 19:01
Nja, första bilden var bruten bildlänk för mig och när jag kliat mig lite i huvudet så gick jag på pendeln och tänkte det måste ju vara den filmen då för jag hittar inga kopplingar till speglar här! ![]()
Posted 04 February 2013 - 19:04
Det var en "The X-Files" bild. ![]()
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 04 February 2013 - 19:15
Ah.. Smart! Bra där!
Posted 04 February 2013 - 19:25
alltså, det är ingen talad dialog i the artist?
Posted 04 February 2013 - 19:31
Har du inte sett den? Do it!
Posted 04 February 2013 - 19:45
nä, jag har inte sett. har inte tänkt se den heller.
Posted 04 February 2013 - 22:36
Diggar du inte stumfilm så strunta i den helt klart, jag tyckte den var sevärd men inget jag någonsin kan tänka mig att se om.
Mästerkatten är hur söt som helst och roligare än de två senaste Shrekfilmerna också ![]()
Winter is Coming
Posted 04 February 2013 - 23:25
Posted 05 February 2013 - 23:26
Edited by Libby, 06 February 2013 - 09:28.
Posted 06 February 2013 - 07:06
Burp. XC vet hur det går till! Tack för tårtan (sparade en liten bit till dig Georgia - skyll dig själv som var så långsam!)
Edited by Synon, 06 February 2013 - 07:08.
Posted 06 February 2013 - 17:49
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 February 2013 - 18:45
Lovar att dela med mig lite mer till dig nästa gång! *hint XC* ![]()
Och kan väl bara konstatera att det blev en överlägsen seger för M:I 4... Inte så vanligt att en film får noll röster. ![]()
Posted 06 February 2013 - 19:03
Du måste skämta. Jag som funderade på att se "The Cabin in the Woods" igårkväll när jag hade poppat popcorn men valde Supernatural istället.
Och imorgon ska jag upp tidigt. ![]()
Och kan väl bara konstatera att det blev en överlägsen seger för M:I 4... Inte så vanligt att en film får noll röster.
Synd på Taken 2. En jättebra film.
Edited by Crusader, 06 February 2013 - 19:06.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 February 2013 - 19:31
Tack för tårtan, den lilla bit jag fick
Lovar att dela med mig lite mer till dig nästa gång! *hint XC*
Sorry G. Men vem hade trott att människan skulle trycka i sig halva tårtan redan i första tuggan.
Jag får se till att göra en större till nästa gång. ![]()

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 06 February 2013 - 22:13
Crusader: äsch, vilken osis!
XC: ja, tack!
Wylie: din spoilertagg...
...kan inte sluta ![]()
Posted 07 February 2013 - 15:54
"Ehm... Ställ dig här framför mig, så täcker jag dig!"
![]()
Med endast knytnäcarna och en tekoppsbehå så ifrågasätter man ju om Carter verkligen borde klassas som hjälten, eller hur? :lp

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 February 2013 - 23:02
Hunger Games, säger jag bara för när jag sökte bild med Hunger så fick jag mäst upp en massa hemska bilder på svältande barn vilket fick mig helt att tappa lusten att göra en rebus.Gjorde samma sak jag -- kusigt värre att se bilder på det samsas med promobilder hur Hunger Games sida vid sida.

Posted 07 February 2013 - 23:04
Jag skrev "-games" för att inte bara få en massa med Hunger Games så...
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 08 February 2013 - 07:15