Nej, att tjata är inte så produktivt, det kan jag hålla med dig om. Och det är väl bara bra att du ventilerar dina åsikter om det hela, det är ju det som den här tråden är till för. ![]()
Faktum är i vilket fall, att ingen visade något som helst intresse efter att XC hade gjort sitt inlägg, vilket väl talar sitt tydliga språk. För om tillräckligt många verkligen hade varit intresserade så hade dom enkelt kunnat påpeka det igen här i tråden lite senare eller skickat en förfrågan om det hela direkt till någon av dom som hade uttryckt sig att vilja hålla i/hjälpa till att genomföra det hela. Så den enda tolkningen som man kan göra, vilket kanske även är den som XC gjorde, att det helt enkelt inte fanns något fortsatt intresse för det hela.
Jag tror inte att XC fick eller har dåligt samvete för att det inte blev av förra året. Framförallt så ska hon inte ha dåligt samvete i mitt tycke, för allt ska inte behöva stå och falla med henne. Det är lite som det jag var inne på i mitt förra inlägg, om det är någon här som vill ha något sådant här riktigt mycket så är det ju bara att greppa och ta tag i det själv istället för att förlita sig på att andra ska göra det åt en.
Känner man att man inte vill eller kan ta på sig en sådan uppgift själv utan behöver lite hjälp så kan man ju fråga om det för att se om någon annan är intresserad av det.