Jump to content

Photo

The 4400 börjar på TV3 19 maj kl. 21:00

• This topic is locked This topic is locked
51 replies to this topic

#51 C-Diddy

C-Diddy

Lieutenant Junior Grade

• Members
  • 64 posts
  • Interests:Serietidningar <br />(Warren Ellis, Grant Morrison, Alan Moore, Frank Miller) <br />Tack: A Comics Heaven, Gamla Stan<br /><br />Film <br />(60p Filmvetenskap vid Sthlms Universitet)<br /><br />TV <br />(BitMeTV.org is the shit!)<br /><br />Saker som innehåller ordet star:<br />Stargate SG-1<br />Star Wars<br />Star Trek<br />Starzinger<br />osv.

Posted 01 August 2005 - 14:41

Har sett de första sju avsnitten av andra säsongen nu. Tycker serien håller ungefär samma klass som första säsongen. Dvs. varken jättebra eller jättedåligt enligt min smak. Flera sköna guest-stars från andra sci-fi grejer även denna säsong. Jeffrey Combs, Lexa Doig och Robert Picardo bland annat...
En grej som dock irriterar mig mycket är att Peter Coyote tycks ha skrivits ut ur serien. Tyckte han var suverän i första säsongen och hoppades att han skulle få lite mer plats i serien, men tji fick jag... :(
Kan bara hoppas att han dyker upp som guest-star i något avsnitt snart...
Din guide till ökat populärkulturellt medvetande.
www.fraktastic.blogspot.com

#52 Spidde

Spidde

Rear Admiral

• Members
  • 3,747 posts
  • Interests:Serietidningar, musik, film och litteratur.

Posted 01 August 2005 - 17:12

Låter ju helt okej...jag tycker först och främst att det var de 2 första avsnitten som var väldigt bra, sen blev serien sämre och sämre. Fast sista avsnittet i säsong 1 var bra...jag väntar med spänning på fortsättningen :D Fast jag väntar nog tills TV3 börjar sända...
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.

last.fm Filmtipset