Arkiv X/The X-Files: I Want to Believe
Posted 03 April 2007 - 18:00
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 03 April 2007 - 18:05
(Det var denna artikel som SFX sammanfattade ovan.)There’s no getting plot details out of her (“I keep in email contact with Chris but he won’t talk about it. At all”), but Anderson was able to say that it’s unlikely we’ll see the return of the little grey aliens at the heart of the series’ long-running conspiracy thread. “All Chris says is that he wants to make a really scary horror, like a stand-alone episode. I don’t think they’re interested in touching on any of the conspiracy stuff.” (Källa)
Det är fullt möjligt att man kanske hade den idén i bakhuvudet - men jag får intrycket av att man inte är intresserad av små gröna män (eller gråa i det här fallet) eller konspitationsteorier iöht. (Och det passar mig utmärkt).
Edited by XC, 03 April 2007 - 18:07.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 03 April 2007 - 18:12
Ge mig ett förslag så ändrar jagRubriken kanske skulle uppdateras?
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 03 April 2007 - 18:15
Kanske spelar det ingen roll - men just nu hintas det ju om att det inte kommer att vara en direkt uppföljare...
Edited by XC, 03 April 2007 - 18:16.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 23 April 2007 - 09:03
SCI FI Wire | Spotnitz: X-Files 2 In Works
Former The X-Files executive producer Frank Spotnitz confirmed on his official blog that a second movie is in the works. "It's true," Spotnitz wrote on April 17.
"Several people have e-mailed to ask about reports that the second X-Files feature is finally in the works," Spotnitz wrote. "A script is indeed in development, but I'm afraid that's all I can say. Thanks for your good wishes and support all these years."
Spotnitz, a longtime X-Files producer and writer, also came up with the story for the first X-Files movie in 1998 with series creator Chris Carter.
In recent weeks, former star David Duchovny has said the second film is moving forward and that an announcement may come soon. His co-star, Gillian Anderson, has expressed interest in returning to her role as FBI Agent Dana Scully, alongside Duchovny's Fox Mulder.

Posted 23 April 2007 - 17:16
Posted 23 April 2007 - 19:28
och var huvudpersonen, tycker jag. Allt utan Fox Mulder så blir det bara överslätat och saknar
sin unika charm vilket Fox Mulder gjorde det hela.
Hur kan Fox Mulder återkomma som dog nånstans i öknen eller förgiftad av något?
Har jag missat något?
Posted 23 April 2007 - 19:35
Posted 23 April 2007 - 19:44
Så möjligheten att ha med honom finns ju.
Var ett tag sen jag såg det sista avsnittet, så kan ha fel.
Edited by Hofling, 23 April 2007 - 19:47.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 23 April 2007 - 19:57
Winter is Coming
Posted 23 April 2007 - 20:26

Posted 23 April 2007 - 22:24
Edited by Hofling, 23 April 2007 - 22:24.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 24 April 2007 - 16:41
Usel avslutning på serien, men jag hoppas den nya filmen blir bättre.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 16 July 2007 - 12:27
Second X-Files Movie Moving Forward - ComingSoon.net
The X-Files star David Duchovny indicated Saturday during the Television Critics Association press tour that a sequel to the first feature is one step closer to becoming a reality.
"I'm supposed to see a script next week," Duchovny said, adding that creator Chris Carter and Frank Spotnitz wrote the screenplay and that Carter is set to direct.
Duchovny also reiterated past remarks that he and "X-Files" co-star Gillian Anderson "are on board" the follow-up to the 1998 film and the series that ran on Fox from 1993 to 2002.
Duchovny was at TCA promoting his upcoming Showtime comedy series "Californication," which debuts August 13.

Posted 16 July 2007 - 18:13
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 17 July 2007 - 12:52
För övrigt är det länge sedan jag såg både serien och filmen att det i alla fall är dags snart igen.
Edited by Cartman, 17 July 2007 - 13:30.
Posted 17 July 2007 - 13:19

Posted 17 July 2007 - 13:37
Själv har jag nu bara säsong 9 kvar och väntar ett tag tills jag hittar ett bra pris på den brittiska eller amerikanska utgåvan.
Just att det rör sig lite på filmfronten gör att jag faktiskt börjar få upp suget på att börja se om serien från början igen.
Posted 17 July 2007 - 13:56

Posted 17 July 2007 - 14:13
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 July 2007 - 14:19
Hoppas du kommer underfund med vilka utgåvor du vill ha.
Edited by Cartman, 17 July 2007 - 14:21.
Posted 17 July 2007 - 14:29

Posted 21 August 2007 - 19:16
Låter som om det börjar rulla igång... Lite konstigt samtidigt då DD sade bara här om dagen att han inte sett något manus ännu (Movies - News - Gillian Anderson quits film for 'X Files' - Digital Spy
Gillian Anderson has pulled out of a low-budget movie weeks before shooting started after discovering that it clashed with the new X Files film.
The actress has quit her starring role in Helen, a drama about a professor struggling with mental illness, reportedly throwing the future of the production into doubt.
Her spokesperson insisted that Anderson had been forced to make a difficult decision and wished the film's makers well.
Gillian, who recently starred in BBC One's Bleak House, played FBI agent Dana Scully in The X Files for nine years from 1993.
Despite previously claiming that she would not reprise the role, she told the Daily Express: "It was not something I longed for on a regular basis but as soon as we start talking about doing it again, I get very excited.
"A lot has happened in the past few years but we are excited by each other's company and I think it will be loads of fun."
Edit: Hittade den... Google Reader behöver en sök funktion... NU!
Edited by XC, 21 August 2007 - 19:20.

Posted 21 August 2007 - 20:21
http://www.tvshowson...cfm?NewsID=7905
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 21 August 2007 - 20:53