Jäklar vad snygg!
Jag vill också ha en tatuering! Men har inte bestämt mig exakt för vad än... Har lite olika idéer dock, lär väl beta av några av dem genom livets gång
Batgirl ska väl ha en liten
Posted 25 December 2006 - 00:00
Jäklar vad snygg!
Jag vill också ha en tatuering! Men har inte bestämt mig exakt för vad än... Har lite olika idéer dock, lär väl beta av några av dem genom livets gång
Posted 25 December 2006 - 07:00
Posted 18 March 2007 - 02:25

Edited by Hofling, 18 March 2007 - 03:16.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 18 March 2007 - 02:51
Posted 18 March 2007 - 02:59
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 27 March 2007 - 23:30
Posted 28 March 2007 - 11:28
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 29 March 2007 - 12:14

Posted 29 March 2007 - 14:01
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 29 March 2007 - 18:17
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 31 March 2007 - 11:08
Posted 31 March 2007 - 16:49
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 31 March 2007 - 16:58
Edited by Hofling, 31 March 2007 - 16:58.
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 03 June 2007 - 22:39
Posted 12 November 2008 - 20:44
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 12 November 2008 - 20:54
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 12 November 2008 - 21:17
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 13 November 2008 - 00:20
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 13 November 2008 - 00:29
Posted 13 November 2008 - 16:28
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 13 November 2008 - 17:17
Posted 13 November 2008 - 17:33
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 13 November 2008 - 17:41
Edited by Cartman, 13 November 2008 - 17:42.
Posted 13 November 2008 - 17:59
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 13 November 2008 - 18:23
Var inte ens meningen att vara vitsig där
Ibland lyckas jag utan att tänka på't.
Och tack, Carty. Är själv väldigt nöjd och stolt över det. det bara rann av, efter att jag började på DHL i Juni, så det gick verkligen fort.
Men visst, färgen fäste inte riktigt på stålis-tatueringen. Hade planerat att gå tillbaks dit, men blev aldrig av, och nu får vi se när det blir, att jobba med en "omplåstrad" axel är inte det enklaste, speciellt inte om man ska lyfta ned lådor osv.
Och jag håller med till fullo; Mansa själv gilla det. Andra får tycka vad f*n de vill. Jag skaffar ju tatuering för min egen skull, inte för att vara en av de "coola kidsen"
Jorå, om/när jag skaffar "handtatueringen" så kommer jag se till att visa upp den här.
(Har dessutom kollat upp lite om bra tatuerare i området, och ska tydligen finnas nån i Herrljunga som var med i VM eller nåt sånt och tävlade. Är det inte hutlöst dyrt, så blir det nog där jag gör den. )
Edited by Cartman, 13 November 2008 - 18:24.