Håller helt och hållet med om att man måste få och lämna plats för egna intressen och lite luft att andas. Vi är inte gjorda för att vara tätt inpå varandra hela tiden.
Civilstånd
Posted 07 December 2006 - 16:05
Håller helt och hållet med om att man måste få och lämna plats för egna intressen och lite luft att andas. Vi är inte gjorda för att vara tätt inpå varandra hela tiden.
Posted 07 December 2006 - 16:14
JA, det där med respekt är viktigt. Min förra sambo (The Hungarian Bitch From Romania), må hon steka sina opererade bröst i helvetets eldar, hade definitivt ingen respekt för nån annan än sig själv. Hon hotade med att bränna upp min Star Warssamling, avliva hunden, kastade flera av min avlidna mormors handmålade tomtar i backen. Det var liknande saker varje månad. Dessutom så ansåg hon ha sin fulla rätt att vara otrogen medans jag inte ens fick chatta med min kusin på nätet.
Okänd?
Posted 07 December 2006 - 16:43
Posted 07 December 2006 - 16:56
månggifte
Den var bra
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 07 December 2006 - 20:59
Kollade du om hon hade små horn i pannan?
Hon gjorde som Hellboy - filade ner dem varje kväll...

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!
Posted 08 December 2006 - 01:33
Kollade du om hon hade små horn i pannan?
Hon gjorde som Hellboy - filade ner dem varje kväll...
HAHAHA
Det är inte långt ifrån sanningen.
Posted 07 February 2007 - 22:16
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
Jack O'Neill: "Does it say 'colonel' anywhere on my uniform?!"
*
Posted 07 February 2007 - 22:21
Äter du micromat passar väl alternativ 3 bäst in trots alltOm man är singel med hund då?
Winter is Coming
Posted 07 February 2007 - 22:37
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
Jack O'Neill: "Does it say 'colonel' anywhere on my uniform?!"
*
Posted 08 February 2007 - 09:50
Posted 17 February 2007 - 14:20
Om man är singel med hund då?
det beror väl på hur pass nära du och din hund är varandra.. i så fall skulle jag tippa på övrigt-kategorin
Posted 25 February 2007 - 17:35
ja, förutom lördagkvällarna då, för då få det heta:
Det glada singellivet me utemat å vilda fester.