Det var författaren som själv tog bort honom ur TV-serien. Anledningen var för att hon skulle kunna sälja in honom som en egen TV-serie, så skyll på hon som skapade karaktären.
Aha , det var jag inte medveten om.
Men han fattas fortfarende
Posted 29 April 2007 - 09:08
Det var författaren som själv tog bort honom ur TV-serien. Anledningen var för att hon skulle kunna sälja in honom som en egen TV-serie, så skyll på hon som skapade karaktären.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 29 April 2007 - 17:31
Posted 30 April 2007 - 22:00
Posted 30 April 2007 - 23:51
Posted 01 May 2007 - 00:04
Posted 01 May 2007 - 00:08
Posted 01 May 2007 - 00:14
Jo, det hade också fungerat bra som en hook för att plocka in honom i framtiden, men jag tyckte slutet med att Henry tog hand om honom var en väldigt bra demonstration av vem och vad Henry kan vara. Att inte är den serietecknande, supersmidige och åh, så civiliserade vampyren som man sett inledningsvis. Jag gillar den utvecklingen mot en komplexare Henry.Enda sättet jag ser att det kunde dragits ut längre hade varit om han hade lyckats fly från Vicki och hennes pojkar.
Posted 01 May 2007 - 09:30
Posted 01 May 2007 - 22:06
What? Var det verkligen nån som trodde att jag ville se ett avsnitt av Desperate Housewives goes Supernatural?
Edited by Georgia, 01 May 2007 - 22:07.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 27 May 2007 - 01:00
Posted 27 May 2007 - 02:46
Är det någon som bryr sig? Jag har helt tappat intresset för den här serien. Jag har inte sett dom senaste avsnitten då jag började snabbspola alldeles för mycket av avsnitten för att det skulle kännas värt att fortsätta.Är det någon som hört om det kommer en andra säsong?
(Futoncritic.com)NEW YORK, May 7 -- Lifetime Television's popular series "Blood Ties," which is averaging 1.3 million viewers during its freshman season, will return for a second season of ten new episodes in the fall.
Edited by Wylie Times, 27 May 2007 - 02:50.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 27 May 2007 - 08:32
Det var inga jättesiffror precis, men om man applicerar svenska förhållanden på den så är det riktigt bra, vilket förvånar mig lite. Särskilt bra är den inte. Om jag jämför med de kvalitetskrav jag ställer på en serie som jag ska anse sevärd så faller den här långt innan mållinjen på samtlga områden utom ett, "Henry" är sk*tsnygg.Lifetime Television's popular series "Blood Ties," which is averaging 1.3 million viewers
Posted 31 May 2007 - 14:56
Posted 02 June 2007 - 14:07
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 17 June 2007 - 12:19
The “Blood Books” were adapted for the small screen this year in Canada under the title “Blood Ties,” and picked up in the United States by the Lifetime cable network where the series has become that network’s first real bona-fide hit show.