Ja, Jack hade det hemskt. Men jag är besviken att vi inte fick se Tok'ra Jack så värst mycket. Nu fick vi ju det förklarat och Jack minns inget riktigt men jag tycker de slösade bort det hela lite.
Kul med Baal också. Gillade hans Prey-teknologi där han gick mot fysiken.
De börjar mer med att Jack är smartare än han tror (Vilket han har visat innan) och att han vill vara korkad för någon anledning.
Dagens:Kändes uppenbart att något inte stämde med motståndsrörelsen och även då jag hade tanken att det hela kanske bara var inbillning så var det lite överaskande ändå.
Undrar vad som hände med Jonas hemplanet. Krig? Själv så tror jag de blev invaderade Baal eller någon annan System Lord.
Men det ska bli intresant att se vafd som hände och hur saker ser ut sen.
Jack har blivit väldigt anorlunda. Han verkar börja använda sin hjärna lite.
Jag tycker det är irriterande när de inte vågar ta riktigt död på en karaktär utan fegar på det viset. Det ger mer dramatik och smärta med att en karaktär dör. men givetvis så går vissa serier förlångt åt andra hållet (24, Im looking at YOU) vilket inte heller är bra. Men när det händer bara nån enstaka gång att en huvudkaraktär försvinner så tycker jag att låta dem flytta är fegt och dåligt.
Edited by Crusader, 16 July 2007 - 18:10.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts