Turnering: Tidernas Intro!
Posted 21 May 2008 - 21:42
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 21 May 2008 - 21:57
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 21 May 2008 - 22:04
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 21 May 2008 - 22:43
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 May 2008 - 23:34
Winter is Coming
Posted 22 May 2008 - 12:55
Posted 23 May 2008 - 17:05
Warhammer fullkommligt krossar StarCraft (0) under sin hammare 9 gånger!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OBS! Den här duellen kommer att vara till Söndag ca kl. 18:00!
Kommer parasit-Eva ha någon chans att motstå frästelsen från den hårda ormen?
Parasite Eve PS1
Presentation: Parasite Eve är ett RPG som baseras på den populära science fiction novellen med samma namn. I ett modernt New York spelar du den kvinnliga detektiven Aya Brea som är anställd vid NYPD där hon har fått i uppdrag att stoppa det dödliga virus vars värd parasit kallas för Eve. Eve är produkten av ett genetiskt experiment som drabbar allt levande genom att ta över offrets "hjärna".
VS
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PS2/XBox/PC
Presentation: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty is a stealth game directed by Hideo Kojima, developed by Konami Computer Entertainment Japan for the PlayStation 2 in 2001. Chronologically, it is the sixth game in the Metal Gear series and a direct sequel to Metal Gear Solid.
The story revolves around a massive offshore clean-up facility that has been seized by terrorists calling themselves the "Sons of Liberty." They demand a massive ransom in exchange for the life of the President of the United States, and threaten to destroy the facility and create a cataclysmic environmental disaster if their demands are not met. The motives and identities of many of the antagonists and allies change rapidly, as the heroes discover a world-shaking conspiracy constructed by a powerful organization known as the Patriots.
Edited by Crusader, 23 May 2008 - 17:14.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 23 May 2008 - 18:56
Okänd?
Posted 23 May 2008 - 20:12
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 23 May 2008 - 23:07
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 23 May 2008 - 23:45
Problemet är bara att jag gör det i båda...
Parasite Eve.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 24 May 2008 - 00:24
Men jag gillar båda introna väldigt mycket.
-Gangstagrass
Posted 24 May 2008 - 12:55
Posted 24 May 2008 - 13:18
Posted 24 May 2008 - 23:23
Winter is Coming
Posted 25 May 2008 - 17:21
Parasit-Eva nekar den hårda ormen, och hans erbjudande av 1 Äpple, 7 gånger.
Parasite Eve vidare.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det tas höga risker när Ashley Riot ger sig ut i ett PostApocalyptiskt ökenland.
Vagrant Story PS1
Presentation: Vagrant Story är ett RPG där du spelar som en s k "Risk Breaker", en hemlig agent, vid namn Ashley Riot. Platsen är Lea Monde, en medeltida stad som för länge sedan förstördes helt av en jordbävning. Ditt uppdrag är att hitta och oskadliggöra kultledaren Sydney Losstarot, som har kidnappat en adelsmans son.
Spelet utspelar sig under och i de mörka staden Lea Monde, och du måste kämpa dig igenom otaliga faror medan du förföljer Sydney, som ständigt verkar ligga steget före.
Kul fakta: Spelet utspelar sig i samma värld som Final Fantasy XII och Final Fantasy Tactics.
VS
Fallout 2 PC
Presentation: Ett Post Nuclear Role-Playing Game är ett kritikerrosat spel utgivet av Interplay år 1998. Handlingen tar plats 80 år efter det första Fallout, i sydvästra USA efter det kärnvapenkrig som ödelagt stora delar av världen. Trots att spelet erbjuder en nästan helt ny värld att utforska, nya historier och äventyr, som är större än i föregångaren, så är spelmekanikerna från det första spelet nästan helt oförändrade.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 May 2008 - 18:59
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 25 May 2008 - 20:18
-Gangstagrass
Posted 25 May 2008 - 20:30
Posted 25 May 2008 - 20:50
Okänd?
Posted 26 May 2008 - 00:45
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 26 May 2008 - 11:59
Posted 26 May 2008 - 13:05
Posted 26 May 2008 - 16:57
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 26 May 2008 - 17:04
5 Risk Breaker överlever en strid mot 3 arga mutanter.
Vagrant Story vidare.
Zack Fair möter den Persiska Prinsen!
Final Fantasy VII: Crisis Core PSP
Presentation: Vad var Zack's story innan händelserna i Final Fantasy VII?
Zack Fair är medlem i elitestyrkan SOLDIER, tillsammans med Sephiroth, Angeal Hewley, Genesis Rhapsodos och får i uppdrag att stoppa kriget mot landet Wutai en gång för alla.
Zack blir vän med den svage soldaten Cloud Strife och blir förälskad i den vackra Aerith Gainsborough på sin långa resa mot sitt öde.
VS
Prince of Persia: Warrior Within PC/XB/PS2/GC
Presentation: Prince of Persia: Warrior Within is a sequel to PoP: The Sands of Time. The game picks up where The Sands of Time left off, adding plenty of new features, specifically, options in combat. The Prince (who remains unnamed) now has the ability to wield two weapons at a time as well as the ability to steal his enemies' weapons and throw them. Warrior Within has a much darker tone than its predecessor adding in the ability for the Prince to dispatch his enemies with violent finishing moves.
Edited by Crusader, 26 May 2008 - 17:17.
-Sora, Kingdom Hearts

This topic is locked