Typisk "Gammal-veteran-som-återvänder-mustasch". Inte så värst snygg men väldigt effektiv för att få honom att se så gammal och virrig ut som han ska vara nu.
Jafast jag stör mig inte så mycket mera på Gibbs.Han er bättre nu i säsong 3
Fast mustaschen är hemskt ful... *ryser*
NCIS
Posted 20 December 2006 - 00:26
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 20 December 2006 - 07:36
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 20 December 2006 - 16:45
Tony och Gibbs verkar ha lite problem nu
Jag vet inte riktigt vad Tony vill. Han har ju dyrkat Gibbs alltid, och liksom haft honom som Alpha hane...
Däremot tycker jag att det är riktigt kyligt mellan Gibbs och Ducky!
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
Jack O'Neill: "Does it say 'colonel' anywhere on my uniform?!"
*
Posted 20 December 2006 - 17:20
Tills de snackade om Gibbs mustasch.
Min favrit har altid varit DiNozzo kontra McGee. Varje gång Tony dissar eller driver med honom flinar jag
Samma sak varje gång Gibbs slår diNozzo i bakhuvudet.
Såg ett gammalt avsnitt häromdagen. Slutet var härligt.
DiNozzo köper blommor till Kate, som ursäkt för att han snokat varit elak(nåt sånt iaf)
Kate blir glad över att det är hennes favoritsort och från hennes favoritflorist. "How could you have known?? ^-^"
In kommer gibbs och avslöjar att tony rotat igenom hennes handväska och kollat på hennes PDA
Såna grejer jag gillar med serien. ett helt avsnitt där de håller på vore inte fel, själva brotten bryr jag mig inte så mycket om
Dags att fortsätta kla julgranen
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 20 December 2006 - 17:46
Däremot tycker jag att det är riktigt kyligt mellan Gibbs och Ducky!
Ja det er det , Ducky er besviken på Gibbs tror jag .
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 20 December 2006 - 21:13
HAr missat några avsnitt, men senast jag såg så trodde jag att det var något skräp på tvn eller fel på bildröret.
Tills de snackade om Gibbs mustasch.
ASGARV!!! *vrider mig på golvet*
Min favrit har altid varit DiNozzo kontra McGee. Varje gång Tony dissar eller driver med honom flinar jag
![]()
Samma sak varje gång Gibbs slår diNozzo i bakhuvudet.Såg ett gammalt avsnitt häromdagen. Slutet var härligt.
DiNozzo köper blommor till Kate, som ursäkt för att han snokat varit elak(nåt sånt iaf)
Kate blir glad över att det är hennes favoritsort och från hennes favoritflorist. "How could you have known?? ^-^"
In kommer gibbs och avslöjar att tony rotat igenom hennes handväska och kollat på hennes PDA![]()
Såna grejer jag gillar med serien. ett helt avsnitt där de håller på vore inte fel, själva brotten bryr jag mig inte så mycket om(Förutom att Abby fick Mcgee att leta efter UFOn i nämnda avsnitt och TOny hade lagt ut en alienmask
)
Jamen visst! Det är detta jag älskar också. Alla små egenheter som folk har. Alla vibbar mellan karaktärerna. Det är så kul! Jag bryr mig inte alls om själva ploten, jag ser mest för att se vem som är taskig/rolig mot vem.
Dags att fortsätta kla julgranen
Vi städar fortfarande...
Granen kläs först den 23 på natten.
Daniel Jackson: "Haven't you ever had a feeling that made absolutely no logical sense and it turned out to be right?"
*
*
Posted 07 January 2007 - 19:36
Posted 07 January 2007 - 20:59
Lite oväntat slut , fast jag var övertyget att Mike inte höll på att sälga bandet till ryssarne
Posted 08 January 2007 - 11:25
Posted 18 January 2007 - 14:51
Gillar NCIS men nu är det tyvärr slut på att se det från TV3 då jag inte har kanalen, endast mina föräldrar. Hemskt, men istället se jag på gamla avsnitt från en annan kanal. Tyvärr upptäckte jag NCIS väldigt sent... *host* säsongen före denna.
Ja, jag upptäckte NCIS bara denna hösten så jag är också en sen nybörjare.
Tur för mig att TV3 har visat repriser!
*
*