Jag gör som alltid när det är nåt jag inte förstår: Jag skyller på Sentinel.
Det största eländet är väl fortfarande att jag har svårt att skilja på Crusader och Cartman..
Posted 14 April 2010 - 15:37
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 14 April 2010 - 15:42
Posted 14 April 2010 - 16:04
Posted 14 April 2010 - 16:06
Walker: först förstod jag inte vad du menade, men efter lite efterforskningar så gick det upp ett ljus. Nä, det har inget med den dagens födelsedagsbarn att göra.
Tack för ditt råd angående det andra.
Posted 14 April 2010 - 16:19
Cappy: ouch! Tack för den passningen. Fast jag uppskattar att du påminner mig då jag uppenbarligen inte har minnet i behåll.
Rådet syftar på att han bör kontakta Peak eller Sentinel om avhoppet beror på någon meningskiljaktighet på forumet. Jag tror adminrollen även innefattar sådana uppdrag?!
Posted 14 April 2010 - 16:58
Posted 14 April 2010 - 17:05
Har Supertreck blivit bannad?
![]()
OK, nu är det verkligen dags för mig att visa lite uppmärksamhet i forumets händelser och politiska frågor för jag missar visst allting.
Posted 14 April 2010 - 17:22

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 April 2010 - 17:24
(skulle varit några smileys här men funkar inte)
Posted 14 April 2010 - 17:25
Posted 14 April 2010 - 17:30
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 14 April 2010 - 17:33
Jag missar allt. Jag har missat Wylie och Synon's bröllop också.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 14 April 2010 - 17:34
Dem fungerar utmärkt om du skriver rätt.
Använd : istället för = och lägg inte in - mellan kolonet och parentesen så ska du se att det går!
Posted 14 April 2010 - 17:52
Edited by Synon, 14 April 2010 - 17:55.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 14 April 2010 - 19:09
Nog låter det som du är gift.PS. Kan inte stämma att jag är gift *ser mig omkring* varken brudgum eller presenter här så
Posted 14 April 2010 - 19:12
//Peak
sixty six."
Posted 14 April 2010 - 19:32
Posted 14 April 2010 - 23:10
Winter is Coming
Posted 15 April 2010 - 00:12
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 16 April 2010 - 22:04
Posted 16 April 2010 - 22:17
-Gangstagrass
Posted 16 April 2010 - 22:20
VerkligenDen här tråden börjar utveckla sig till ett avnitt av "Days of our lifes"
![]()
Kärlekstrianglar, drogande präster och minnesluckor
Fattas bara en ond tvilling så är intrigen komplett..
Posted 16 April 2010 - 22:21
//Peak
sixty six."
Posted 16 April 2010 - 22:21
-Gangstagrass
Posted 16 April 2010 - 22:28
Nu är jag ju inte direkt någon expert på amerikanska såpor, men en fascinerande sak jag sett när jag har zappat förbi är att alla karaktärer tydligen gillar att stå för sig själv i ett hörn och prata med sig själv.
Edited by Walker, 16 April 2010 - 22:30.