Bytt Job :)
Posted 29 September 2010 - 08:57
Posted 29 September 2010 - 09:24
Och vi som inte har inside info hoppas det är något som du kommer att trivas bra med...
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 29 September 2010 - 10:04
Sorry, inside info...
No shit, Sherlock.
Tanken med inlägget var mer att FX kanske skulle vilja berätta för oss andra vad hon fått för jobb. (Att du redan visste hade du redan lyckats med att få fram.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 29 September 2010 - 11:09
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 08 November 2010 - 19:34
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 09 November 2010 - 08:35
Posted 09 November 2010 - 10:18
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 09 November 2010 - 12:31
Hahah, jag jobbar nu som inne säljare ( är officielle titlen ) mot danska marknaden, med ett produkt jag inte vet ett dugg om
svetsartikler haha. Mit huved får jobba som det inte har gjort sen gymnasiet och jag tror jag snart sprickar.
Oj då! Ringer du till folk? Jag jobbade med att sälja elabonnemang via telefon för några år sedan. Det passade mig inget vidare, kan jag säga, så jag blev inte ledsen när jag avskedades efter två månader. Hoppas det går bättre för dig
Posted 09 November 2010 - 20:25
Jag skal inte ringa upp folk, de ringar till os, eller mailer ordrer, fax . De fleste skrivar halva artikelnr, så man skal ut och söka i 5 olika system för att hitta artiklen och sen gissa vilken det är.
Näh !! jag har aldrig varet med om nått tuffare jobb. Hoppas bara jag klarer av det. Just nu känns det ibland som jag gör och sen, nej det klara jag aldrig.
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 10 November 2010 - 13:20
Jag skal inte ringa upp folk, de ringar till os, eller mailer ordrer, fax .
Skönt! Då behöver du inte lägga energi på att övertyga kunden om att det finns anledning att inte lägga på.
Posted 12 November 2010 - 21:20
Skönt! Då behöver du inte lägga energi på att övertyga kunden om att det finns anledning att inte lägga på.
Präcis, ett sånt jobb är inte jag anlagt för. Jag skulle hata det.