Vad lyssnar ni på
Posted 07 May 2006 - 12:25
Posted 07 May 2006 - 12:59
Edited by XC-SE, 07 May 2006 - 13:00.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 07 May 2006 - 19:02
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Posted 07 May 2006 - 20:31
Hur långsam uppkoppling har du egentligen om du hinner höra flera låtar innan du är klar?När jag gick in i tråden:
Lalla Hanson\18-favoriter\Vinterflicka
När jag gick ut ur tråden:
Steve me' Lloyden\Raggaren
Social Distortion - Bad Luck (Live)
Jon var namnet:
Posted 14 May 2006 - 19:57
last.fm Filmtipset
Posted 15 May 2006 - 09:11
Posted 21 May 2006 - 21:37
Posted 21 May 2006 - 21:40
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 23 May 2006 - 08:03
Posted 23 May 2006 - 12:56
Posted 25 May 2006 - 09:44
PERKELE!
Posted 25 May 2006 - 10:19
Låten slut...
Lalla Hansson - Gävlebarnens Dag

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 25 May 2006 - 10:24
Posted 25 May 2006 - 12:46

Posted 25 May 2006 - 12:50
Posted 01 June 2006 - 18:19
edit: nu Dr Alban - Sing Hallelujah
Edited by GaterGirl, 01 June 2006 - 18:22.
Posted 03 June 2006 - 19:17
Bäst just nu (och då räknar jag inte med alla urgamla Dylan-skivor och sånt som rullar här för jämnan, utan det nysläppta) är dock Springsteens senaste. Håller fortfarande! Otroligt bra skiva...har man inte införskaffat den bör man nog göra det snarast. Hittills årets bästa skiva om jag inte glömmer bort nåt nu...
last.fm Filmtipset
Posted 03 June 2006 - 21:51
last.fm Filmtipset
Posted 04 June 2006 - 12:44
Jag såg han live på globenBäst just nu (och då räknar jag inte med alla urgamla Dylan-skivor och sånt som rullar här för jämnan, utan det nysläppta) är dock Springsteens senaste. Håller fortfarande! Otroligt bra skiva...har man inte införskaffat den bör man nog göra det snarast. Hittills årets bästa skiva om jag inte glömmer bort nåt nu...
Jon var namnet:
Posted 04 June 2006 - 14:49
Jag såg han live på globen
Bäst just nu (och då räknar jag inte med alla urgamla Dylan-skivor och sånt som rullar här för jämnan, utan det nysläppta) är dock Springsteens senaste. Håller fortfarande! Otroligt bra skiva...har man inte införskaffat den bör man nog göra det snarast. Hittills årets bästa skiva om jag inte glömmer bort nåt nu...eftersom farsan är helt galen i honom. Det blev min fjärde konsert med The Boss, trots att jag själv inte lyssnar på honom (men bra är han ju)
![]()
Häftigt värre
last.fm Filmtipset
Posted 06 June 2006 - 00:35
Det är en upplevelse, även om man som jag bara uppskattar, men inte lyssnar på hans musik. Han gör alltid bra live-shower och har riktigt bra kontakt med publiken. När han spelade aukustiskt för nåt år sen fick han publiken att sjunga "helan går" (det var på Midsommarafton eller nån dag innan/efter). Han pratar alltid lite svenska, men sist (med Seager Sessions) var det (och hela konserten) lite av en besvikelse. Han sa "Hej, vad roligt att ni är här. Vi kommer ha en rolig kväll. That is all the swedish for tonight". Det kändes som att han mest körde samma grej på varje ställe han var på och att det inte alls var så speciellt här. Men kul ändå, lite annorlunda upplägg osv.
Bäst just nu (och då räknar jag inte med alla urgamla Dylan-skivor och sånt som rullar här för jämnan, utan det nysläppta) är dock Springsteens senaste. Håller fortfarande! Otroligt bra skiva...har man inte införskaffat den bör man nog göra det snarast. Hittills årets bästa skiva om jag inte glömmer bort nåt nu...eftersom farsan är helt galen i honom. Det blev min fjärde konsert med The Boss, trots att jag själv inte lyssnar på honom (men bra är han ju)
![]()
Häftigt värreJag har då aldrig sett honom...Lite synd kanske...
Jon var namnet:
Posted 06 June 2006 - 10:16
Det är en upplevelse, även om man som jag bara uppskattar, men inte lyssnar på hans musik. Han gör alltid bra live-shower och har riktigt bra kontakt med publiken. När han spelade aukustiskt för nåt år sen fick han publiken att sjunga "helan går" (det var på Midsommarafton eller nån dag innan/efter). Han pratar alltid lite svenska, men sist (med Seager Sessions) var det (och hela konserten) lite av en besvikelse. Han sa "Hej, vad roligt att ni är här. Vi kommer ha en rolig kväll. That is all the swedish for tonight". Det kändes som att han mest körde samma grej på varje ställe han var på och att det inte alls var så speciellt här. Men kul ändå, lite annorlunda upplägg osv.
![]()
Häftigt värreJag har då aldrig sett honom...Lite synd kanske...
Coolt värre...jag blir nästan lite avundsjuk...man borde ju liksom varit där...igår körde ju TV4 hans klassiska konsert från 75, det var när skivan "Born to run" var ny...där skulle man också ha varit, men där har jag i alla fall en OK ursäkt - jag var ju liksom inte född
last.fm Filmtipset

This topic is locked