Xena | Allmän diskussion & nyhetstråd
Posted 12 September 2008 - 14:13
Posted 03 October 2008 - 20:17
Själv minns jag hur jag föll som en fura för det första avsnittet, det var som gjort för mig det där. Lucy Lawless var hur cool som helst, actionscenerna var avancerade och roliga, till och med titelmelodin var helskön. Sen började resan. Goda minnen.
Micke Eriksson
Posted 03 October 2008 - 21:08
Sen så visade dom faktiskt första avsnittet på TV6 i förrgår förmiddag
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 28 October 2008 - 12:14
de bästa filmerna
Posted 28 October 2008 - 12:26
===
Kan någon mod låsa denna tråd eller slå ihop den med kanske stora och gamla Xena-tråden så slipper denna användas då det redan finns befintliga trådar?
EDIT: Tack.
Edited by Cartman, 28 October 2008 - 12:34.
Posted 24 November 2008 - 21:28
Xena: Warrior Princess DVD news: Blu-ray releases for Xena: Warrior Princess are being eyed | TVShowsOnDVD.com
Online-only season sets in the new disc format are on the radar!
This morning we've let you know that the Legenday Heroes website, the official online store for Davis-Panzer Productions, is taking pre-orders for a high-definition Blu-ray Disc release of Highlander: The Series - Season 1. As we reported there, the studio told us that they plan to eventually release ever season of the show on Blu-ray Disc.
What the studio also informed us about, though, is that Davis-Panzer's other programs will be released on Blu-ray Disc as well. That includes Xena: Warrior Princess, starring Lucy Lawless and Renée O'Connor. Our thanks to the folks at Legendary Heroes for the heads-up about their plans (which are, of course, still subject to change). Like Highlander, they don't currently plan to make it available in stores; only on-line, and possibly in limited quantities. No word yet on when they'll begin taking pre-orders for that, but stay tuned and we'll keep you posted when they do!
Slänger in den här nyheten här också. Kan ju alltid flyttas senare om det är så
Hercules: The Legendary Journeys DVD news: Blu-ray releases for Hercules: The Legendary Journeys are being eyed | TVShowsOnDVD.com
Just one of the shows that Davis-Panzer is planning for high definition home video releases!
This morning we've let you know that the Legenday Heroes website, the official online store for Davis-Panzer Productions, is taking pre-orders for a high-definition Blu-ray Disc release of Highlander: The Series - Season 1. As we reported there, the studio told us that they plan to eventually release ever season of the show on Blu-ray Disc.
What the studio also informed us about, though, is that Davis-Panzer's other programs will be released on Blu-ray Disc as well. That includes Hercules: The Legendary Journeys, starring Kevin Sorbo in the classic fantasy role. Our thanks to the folks at Legendary Heroes for the heads-up about their plans (which are, of course, still subject to change). Like Highlander, they don't currently plan to make it available in stores; only on-line, and possibly in limited quantities. No word yet on when they'll begin taking pre-orders for that, but stay tuned and we'll keep you posted when they do!
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 24 November 2008 - 21:40
Posted 25 January 2010 - 13:21
Posted 26 January 2010 - 07:25
Får vl se om SF tänker ge ut något mer, för som sagt: de två sista avsnitten är kanske inte den bästa introduktionen till serien...

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 26 January 2010 - 14:46
Jag tycker att Universal här i landet kunde ge ut serien så som man gör i så många andra länder. T.ex. i england (dom brittiska utgåvorna). Lite lustigt egentligen att man här i landet bollar runt med rättigheterna till andra bolag. Men man kan alltid hoppas på det bästa.
Posted 27 January 2010 - 08:23
Edited by XC, 27 January 2010 - 08:26.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 27 January 2010 - 15:20
Posted 27 January 2010 - 16:17

Posted 27 January 2010 - 16:55
Posted 27 January 2010 - 18:18

Posted 27 January 2010 - 18:25
Please tell me more! Nytt extramaterial och så kanske? Något som motiverar att man byter upp sig från sina nuvarande UK-boxar?
Posted 27 January 2010 - 18:35
Xena: Warrior Princess - Season 1 (Universal) Re-Release | TVShowsOnDVD.com
Edited by XC, 27 January 2010 - 18:35.

Posted 28 January 2010 - 15:03
Edited by Cartman, 28 January 2010 - 15:03.
Posted 28 January 2010 - 15:36

Posted 28 January 2010 - 15:53
Edited by Cartman, 28 January 2010 - 15:54.
Posted 28 January 2010 - 16:01
Man kanske skulle göra det, mejla dem och se vad an får för respons.
Edited by XC, 28 January 2010 - 16:01.

Posted 28 January 2010 - 16:17
Man kan ju börja med att se om man kan hitta lämpliga mailadresser att rikta sina önskemål till. Gör jag det så är det ju värt en chansning. Om inte annat för att se om dom svarar.
Edited by Cartman, 28 January 2010 - 16:17.
Posted 23 July 2012 - 22:40
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 24 July 2012 - 08:06

Posted 24 July 2012 - 12:17